C
cgvelden
Sinds decemer 2009 overgegaan van KPN naar UPC voor internet en telefonie. De UPC modem is gekoppeld aan een Sitecom router (WL-582). Met deze router heb ik connectie met m'n desktop (via een usb adapter) en de PS3. Werkt allemaal prima.
Het probleem is dat ik m'n laptop (Lenovo, windows vista) niet gekoppeld krijg met de router. De laptop herkent de draadloze verbinding, echter internet werkt niet (verbinding is 'alleen lokaal').
De firewall staat uit, instellingen nagelopen, router & modem reset, ....geen idee wat er aan de hand is.
Kan iemand mij helpen?
Het probleem is dat ik m'n laptop (Lenovo, windows vista) niet gekoppeld krijg met de router. De laptop herkent de draadloze verbinding, echter internet werkt niet (verbinding is 'alleen lokaal').
De firewall staat uit, instellingen nagelopen, router & modem reset, ....geen idee wat er aan de hand is.
Kan iemand mij helpen?