• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Connectie is bijna dood

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bleufox
  • Startdatum Startdatum
B

Bleufox

Sinds een paar weken word het internet steeds trager...

Dit is met fiberpower 90 (Geloof ik het is van me ouders) maar omdat de router sitecom 54g is.. is de snelheid lager
Die 56mb/s is van een paar weken terug, en de 1.91mb/s van nu
Help!! :3

1.91 Mb/s 5.14 Mb/s 24 ms Rotterdam < 50 mi
1.80 Mb/s 4.02 Mb/s 22 ms Rotterdam < 50 mi
12.30 Mb/s 4.72 Mb/s 7 ms Poortugaal < 50 mi
51.49 Mb/s 5.88 Mb/s 6 ms Poortugaal < 50 mi
56.89 Mb/s 5.90 Mb/s 8 ms Poortugaal < 50 mi




ps.. Dit is niet draadloos.. gewoon van me kamer naar router en van router naar modem
 
Heb je de router al eens gereset?
Test ook eens met de computer rechtstreeks op de modem (dus zonder router ertussen).
Ps Je moet dan wel de modem even resetten om verbinding te krijgen.
 
Ik heb de router een paar keer reset.. zelfs een keertje een paar uur de stroom eraf gehaalt..

Rechtstreeks kan ik niet checken want dat haalt de kabel niet. maar daar zal niet veel verschill mee zijn denk

Edit:

Net gecheckt en haal 21mb/s omdat het rustig is denk ik

Maar dat is nog steeds minder dan de helft van wat ik hoor tehebben.
 
Dat kan kloppen maar...

-Ik woon vlak bij rotterdam, niet dordrecht.
-Alle sites laden gewoon goed en snel.
-Het is all een paar weekjes aan de gang.
 
Terug
Bovenaan