C
ceppie
Zal het even kort houden , internet problemen gehad van de week.
Gesproken met helpdesk medewerker die gaf het advies om het modem te vervangen.
Ik heb de technicolor modem waar ik altijd zeer tevreden over bent geweest (staat in bridgemode).
Volgens hem verouderd en stelde voor om hem te vervangen voor een connectbox.
Tevens was er een monteur ingepland voor aankomende woensdag.
Deze morgen een sms gehad van Ziggo waarin ze aangaven dat de afspraak met de monteur niet door gaat ivm een storing. (die nog loopt)
Dus om kort te zijn de problemen lagen niet aan de technicolor , net wel de connectbox ontvangen.
Wat is nu slim de technicolor laten draaien of overstappen op de connectbox ?
Vind het een beetje irrie dat ik de connectbox niet zelf op bridgemode kan zetten.
Gesproken met helpdesk medewerker die gaf het advies om het modem te vervangen.
Ik heb de technicolor modem waar ik altijd zeer tevreden over bent geweest (staat in bridgemode).
Volgens hem verouderd en stelde voor om hem te vervangen voor een connectbox.
Tevens was er een monteur ingepland voor aankomende woensdag.
Deze morgen een sms gehad van Ziggo waarin ze aangaven dat de afspraak met de monteur niet door gaat ivm een storing. (die nog loopt)
Dus om kort te zijn de problemen lagen niet aan de technicolor , net wel de connectbox ontvangen.
Wat is nu slim de technicolor laten draaien of overstappen op de connectbox ?
Vind het een beetje irrie dat ik de connectbox niet zelf op bridgemode kan zetten.
.