H
Harro128
Beste forumleden,
sinds begin deze week is mijn connectbox in storing geslagen. Dit ondanks ik niets qua instellingen/kabels gewijzigd heb. De modem, die normaal alleen een wit lampje gaf, geeft een af en toe groen lampje i.c.m. een groen flitsend internet-icoontje (pijltjes). Daarbij blijft het WiFi-icoon onafgebroken branden. Na contact met de Ziggo helpdesk heb ik een vervangend modem ontvangen. Na installatie heeft het zo'n 24 uur goed gewerkt. Sinds vanmiddag gaf mijn telefoon aan 'verbonden' te zijn maar niet op het internet te kunnen. Na het modem uitgezet te hebben en na 30 minuten weer ingeschakeld te hebben, is de bovengenoemde "loop" met de groene lampjes terug. De modem is geactiveerd. Wat kan het probleem zijn aangezien ik niets veranderd heb.
Vriendelijke groet,
Harro
sinds begin deze week is mijn connectbox in storing geslagen. Dit ondanks ik niets qua instellingen/kabels gewijzigd heb. De modem, die normaal alleen een wit lampje gaf, geeft een af en toe groen lampje i.c.m. een groen flitsend internet-icoontje (pijltjes). Daarbij blijft het WiFi-icoon onafgebroken branden. Na contact met de Ziggo helpdesk heb ik een vervangend modem ontvangen. Na installatie heeft het zo'n 24 uur goed gewerkt. Sinds vanmiddag gaf mijn telefoon aan 'verbonden' te zijn maar niet op het internet te kunnen. Na het modem uitgezet te hebben en na 30 minuten weer ingeschakeld te hebben, is de bovengenoemde "loop" met de groene lampjes terug. De modem is geactiveerd. Wat kan het probleem zijn aangezien ik niets veranderd heb.
Vriendelijke groet,
Harro
