Ik wilde vandaag iets aan mijn DHCP settings in de Connectbox aanpassen (ipv6 uitgezet door Ziggo ivm port forwarding).
Connectbox Arris hardware versie 10 en software versie 9.1.1802.613.
Normaliter geen probleem. Echter, ik kan de pagina 'Geavanceerde instellingen -- DHCP' niet gebruiken. De browser (zowel Chrome als Edge op Win10 en cookies weggegooid) loopt vast. Draaiende icons bij 'reserved ip addresses' en 'reserved list'. Meldingen over langlopend script, optie om te stoppen maar dat werkt uiteraard niet. Het browser scherm is vervolgens onbruikbaar.
Ziggo Support kent het probleem niet en wijst op de fabrieksinstellingen. Heeft iemand anders hier ook last van?
Connectbox Arris hardware versie 10 en software versie 9.1.1802.613.
Normaliter geen probleem. Echter, ik kan de pagina 'Geavanceerde instellingen -- DHCP' niet gebruiken. De browser (zowel Chrome als Edge op Win10 en cookies weggegooid) loopt vast. Draaiende icons bij 'reserved ip addresses' en 'reserved list'. Meldingen over langlopend script, optie om te stoppen maar dat werkt uiteraard niet. Het browser scherm is vervolgens onbruikbaar.
Ziggo Support kent het probleem niet en wijst op de fabrieksinstellingen. Heeft iemand anders hier ook last van?