• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Connect & Play Start met Horizon box als extra ontvanger?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amx

Is het bij Ziggo toegestaan om Connect & Play Start te bestellen en daarbij als extra ontvanger een Horizon Box te krijgen?

Normaal krijg je bij Connect & Play Start een standaard mediabox als hoofdbox. Daar kun je ook mee opnemen toch?

Bij voorbaat dank!
 
De Horizon is alleen verkrijgbaar icm Play Compleet of Play Max. Als je geen snel internet nodig hebt kun je bij Zelf Samenstellen een combinatie maken van Play Compleet met Connect Start, eventueel zonder vast bellen.

De standaard box is bij oud-Ziggo is een Humax 5300. Je kunt daar wel mee opnemen als je er een externe schijf aanhangt, maar niet tegelijk kijken en opnemen.
 
Oké bedankt. Ik heb momenteel aan 40 Mbps voldoende inderdaad, maar was wel benieuwd naar de Horizon Box.
 
Oké bedankt. Ik heb momenteel aan 40 Mbps voldoende inderdaad, maar was wel benieuwd naar de Horizon Box.

Je intern snelheid is verder niet belangrijk, je hoeft niet ook een extra pakket voor internet (het 'connect deel) te nemen. Alleen het 'play' deel (=TV) is hier belangrijk. Vanaf "Play Complete" krijg je een horizon.

Je kunt dus ook Connect Basis met Play Complete met of zonder telefoon nemen. Je kunt die opties zelf samenstellen op deze pagina. Dan kun je zien of het voor jou interessant is. Wel is het zo dat wanneer je een sneller internet abonnement hebt sommige Play tarieven dan gunstiger zijn. Dus voor vrij weinig meerprijs heb je dan hogere internet snelheid. Maar dat kun je zelf via die pagina wel vergelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan