• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Connect box verbinding die weg valt of extreem zakt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter paprikachips
  • Startdatum Startdatum
P

paprikachips

via usenet haal ik niet de volle snelheid ondanks mijn dure usenet premium provider.
dit is sinds een paar dagen zo.

lijkt wel of er routering problemen zijn richting usenet ? of

problemen :

niet volle snelheid met usenet , pagina,s die sloom openen,

ben niet de enigste denk ik zo
 
Hier openen de pagina's (soms) ook langzaam.
Bijvoorbeeld het snelheids resultaten topic op deze site.
Het duurt best lang voordat de plaatjes met de snelheids resultaten geladen worden.

Met een speedtest haal ik wel netjes de 300/30.
 
Hier ook belabberde snelheden als ik iets via newsleecher download.
Volle snelheid nog nooit gehaald, Usenet Bucket als provider zou tot 400Mbit aan moeten kunnen..
Nu ligt het gemiddelde rond 170Mbit met 300/30 en voorheen 193Mbit met 200/20.
Dit moet echt aan de ConnectBox liggen.
 
Hier gaan de webpagina's ook niet snel open.Vaak F5 druken. :(
Usenet (supernews) werkt wel supersnel. :)
 
Bij mij hetzelfde probleem. Webpagina's openen traag. Zou je toch niet verwachten bij een abbo van 300/30. Ligt volgens mij ook aan de box. Zou toch niet mogen voor bijna 100 euries per maand!
 
Ook hier waardeloos vandaag, pagina's openen erg traag, terwijl de speedtest van ziggo 300/30 aangeeft, maar dat doet ie niet zo snel als gebruikelijk.
Dan druk je op start en hop hij gaat, nu duurt het zeker 1 min voor dat ie start
 
Yep. Hier dus ook pagina's die langzaam laden. Als ik de connectbox opnieuw opstart, gaat het weer even goed. Daarna begint het weer van voren af aan.
 
en wat gaat ziggo hier aan doen is dan de vraag "?


kom er maar in meneer of mevrouw van ziggo .....
 
snap het niet de eerste 3 dagen toen ik de modem binnen had volle snelheid niks mis mee.
en nu ineens slomme vla die door de lijn heen sappelt.


4 mbit usenet nu ? belachelijk toch
 
Terug
Bovenaan