J
jelleke1966
Sinds de monteur is geweest en mijn Ziggo modem in bridge mode is gezet valt mijn verbinding regelmatig weg. Ik kan niet ontdekken of het in het modem of in mijn router zit.
Vanaf het begin dat ik een nieuwe router heb zijn er problemen. Ik dacht dat het probleem in de nieuwe router zat en heb deze mogen ruilen, maar met de 2e nieuwe router hield ik dezelfde problemen. Telkens 30-60 seconden geen verbinding, maar dit kwam vanzelf weer terug.
Nu is het modem in bridgemode gezet in de hoop dat het opgelost zou zijn maar het is alleen maar erger geworden. Met regelmaat is de verbinding weg en komt niet terug. Uit/aan is de enige manier om de verbinding te herstellen.
Nu kan ik natuurlijk mijn modem uit brigdemode halen, maar het probleem van wegvallende verbinding blijft...
Mijn router is een Sitecom X7 AC1200. Mijn modem Technicolor TC7200U.
Alvast bedankt voor de reacties.
Jelleke
Vanaf het begin dat ik een nieuwe router heb zijn er problemen. Ik dacht dat het probleem in de nieuwe router zat en heb deze mogen ruilen, maar met de 2e nieuwe router hield ik dezelfde problemen. Telkens 30-60 seconden geen verbinding, maar dit kwam vanzelf weer terug.
Nu is het modem in bridgemode gezet in de hoop dat het opgelost zou zijn maar het is alleen maar erger geworden. Met regelmaat is de verbinding weg en komt niet terug. Uit/aan is de enige manier om de verbinding te herstellen.
Nu kan ik natuurlijk mijn modem uit brigdemode halen, maar het probleem van wegvallende verbinding blijft...
Mijn router is een Sitecom X7 AC1200. Mijn modem Technicolor TC7200U.
Alvast bedankt voor de reacties.
Jelleke
