L
lars_515
hallo,
Ik heb een probleem. Ik heb me in september aangemeld voor digitale telefonie. Dit werd echter pas in november geleverd. UPC vindt dat ik die 2 maanden moet betalen (vraag me niet waarom). Ik bel me scheel(als hun telefoon werkt tenminste, want daar schort het ook nog eens aan) om ze te vertellen dat ik niet ga betalen voor de tijd waarin die dienst niet is gelevert.
Wat schetst mijn verbazing; ze geven inmiddels die fout toe, maar zeggen dat er alsnog betaald dient te worden en dat dat later wordt terugbetaald (in januari). Dat dacht ik effe niet, want ik heb dat geld heel hard nodig. Daarbij vragen ze ineens om borg voor die telefoon terwijl ik een contract heb waar in staat dat dit helemaal niet betaalt hoeft te worden
Gevolg: Niet betalen, geen telefoon!!! Ze sluiten de telefoon gewoon af, de hufters. Ik heb nog wel internet en TV bij die klanten, maar ook dat dreigen ze af te sluiten.
Dat kan toch niet zomaar!!!
Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
alvast bedankt
Ik heb een probleem. Ik heb me in september aangemeld voor digitale telefonie. Dit werd echter pas in november geleverd. UPC vindt dat ik die 2 maanden moet betalen (vraag me niet waarom). Ik bel me scheel(als hun telefoon werkt tenminste, want daar schort het ook nog eens aan) om ze te vertellen dat ik niet ga betalen voor de tijd waarin die dienst niet is gelevert.
Wat schetst mijn verbazing; ze geven inmiddels die fout toe, maar zeggen dat er alsnog betaald dient te worden en dat dat later wordt terugbetaald (in januari). Dat dacht ik effe niet, want ik heb dat geld heel hard nodig. Daarbij vragen ze ineens om borg voor die telefoon terwijl ik een contract heb waar in staat dat dit helemaal niet betaalt hoeft te worden
Gevolg: Niet betalen, geen telefoon!!! Ze sluiten de telefoon gewoon af, de hufters. Ik heb nog wel internet en TV bij die klanten, maar ook dat dreigen ze af te sluiten.
Dat kan toch niet zomaar!!!
Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
alvast bedankt