W
wulfy
Sinds een paar weken is UPC Fiber Power ook beschikbaar in Rotterdam Centrum, ik ben daar erg blij mee aangezien ik al een paar maanden hier met smart op aan het wachten ben. Ik heb meteen voor fiber power 120 gekozen. Ondanks de vreugde is er ook een probleem:
Mijn modem komt gewoon online, maar lijkt vaak geen configuratiebestand te krijgen... ik heb dan dus geen internet. Dit komt een aantal keer per dag voor. De rest van de tijd heb ik perfect internet. Het modem is aangesloten door een monteur, hij adviseerde een splitter, en die heb ik meteen bij hem gekocht. Hij heeft deze ook aangesloten.
Het begint nu steeds vaker voor te komen dat ik voor langere tijd geen internet heb. Spanning van het modem halen, en er weer opnieuw opzetten na een x aantal minuten helpt niet.
Mijn vraag is of iemand naar de screenshots kan kijken, en me kan vertellen wat er nou precies fout gaat. Misschien dat er toch iets mis is met het signaal? Of iets dat ik nog verder zelf kan doen voordat ik de HD bel?
..en misschien hebben meer mensen hier last van?
[edit]
De storing is nu weer al een tijdje aan de gang. (ben nu online via mobiel) Ik heb eens op zowel de cisco als arris modem gelet. En het volgende is zichtbaar:
Cisco modem:
power: brandt
ds: brandt
us: knippert
online: uit
link: brandt
Arris modem:
power: brandt
ds: knippert
...en de rest blijft uit
Mijn modem komt gewoon online, maar lijkt vaak geen configuratiebestand te krijgen... ik heb dan dus geen internet. Dit komt een aantal keer per dag voor. De rest van de tijd heb ik perfect internet. Het modem is aangesloten door een monteur, hij adviseerde een splitter, en die heb ik meteen bij hem gekocht. Hij heeft deze ook aangesloten.
Het begint nu steeds vaker voor te komen dat ik voor langere tijd geen internet heb. Spanning van het modem halen, en er weer opnieuw opzetten na een x aantal minuten helpt niet.
Mijn vraag is of iemand naar de screenshots kan kijken, en me kan vertellen wat er nou precies fout gaat. Misschien dat er toch iets mis is met het signaal? Of iets dat ik nog verder zelf kan doen voordat ik de HD bel?
..en misschien hebben meer mensen hier last van?
[edit]
De storing is nu weer al een tijdje aan de gang. (ben nu online via mobiel) Ik heb eens op zowel de cisco als arris modem gelet. En het volgende is zichtbaar:
Cisco modem:
power: brandt
ds: brandt
us: knippert
online: uit
link: brandt
Arris modem:
power: brandt
ds: knippert
...en de rest blijft uit