• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

computer te langzaam????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo allemaalsind ik fp30 heb kan mijn computer het downloaden niet meer bijhouden als ik via eweka bezig ben
dan doet hij regelmatig pauzeren omdat het het sneller gedownt wordt dan dat hij kan schrijven toch is mijn schijf met 7200 rpm toch geen slome schijf
moet ik misschien wat anders instellen zodat het beter gaat
alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Alleen wordt het bij mij veroorzaakt door de Virusscanner. Ik gebruik Avast. Als je deze eens uitzet, moet je in de meeste gevallen wel de snelheid halen. Hetzelfde geldt ook voor de speedtest.net en die van UPC zelf. Avast actief = nooit de snelheden halen; Avast tijdelijk uit = raggen met die bak.

Misschien is Avast wat systeem-belastend in vergelijking met andere virusscanners mar hij bevalt me reuze!

Probeer het eens, zou ik zeggen en laat ons allen weten of het resultaat heeft gehad.
 
Heb je de standaard zaken gechecked???

- Zet schijfindexeren (zoekacties) uit
- Schijfdefragmenteren (regelmatig uitvoeren, vooral bij het donloaden en weer verwijderen van de bestanden)
- Virus-check
 
Iets anders dat je kan proberen is om de nieuwste netwerk kaart drivers te installeren.
 
Terug
Bovenaan