D
DieHardNL
Moest laatst Chello HelpDesk bellen ivm netwerk storing.
Zegt die helpdesk gast: "Meneer U heeft Uw computer continue aan staan en dat mag niet".
Ik had er een server netwerk kaart inzitten met Wake-up On Line en ik denk dat die het probleem veroorzaakte. Ik heb die kaart onderstussen vervangen.
Maar nu heb ik een router die dag en nacht aan staat. Ik vermoed dat Chello dit ook ziet als "computer staat continue aan".
Nu mijn vraag (Ik heb een Classic abbonnement):
Is het juist dat je computer niet dag en nacht aan mag staan? Zo ja: Hoe los je dat op als je een router hebt? Kan ik tegen de Helpdesk zeggen dat ik een router gebruik?
Zegt die helpdesk gast: "Meneer U heeft Uw computer continue aan staan en dat mag niet".
Ik had er een server netwerk kaart inzitten met Wake-up On Line en ik denk dat die het probleem veroorzaakte. Ik heb die kaart onderstussen vervangen.
Maar nu heb ik een router die dag en nacht aan staat. Ik vermoed dat Chello dit ook ziet als "computer staat continue aan".
Nu mijn vraag (Ik heb een Classic abbonnement):
Is het juist dat je computer niet dag en nacht aan mag staan? Zo ja: Hoe los je dat op als je een router hebt? Kan ik tegen de Helpdesk zeggen dat ik een router gebruik?