• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Complimenten voor dit forum

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elisa

Met aansluitingen, wachttijden, website en vergissingen mag bij Ziggo nog veel mis zijn, ik wil wel een loftrompet steken voor dit forum. Zo efficient en plezierig kun je bij de helpdesk niet eens worden geholpen. (Moet je natuurlijk wel met dit forum verbinding kunnen maken)
Bovendien kun je nog iets van andermans berichten leren, als die er geen klaagmuur van maken. Hebben jullie eigenlijk een hoofdstuk "Klaagmuur" om de negativo's bij elkaar te houden?
 
Bij Multikabel was het forum al goed, maar hier kunnen ze er ook wat van.
En ja een klaagmuur, waar ik mijn briefjes met gebeden in kan steken :wink:

Neen echt, mijn oprechte complimenten voor de crew en zeker ook voor de forum-leden.
Want laten we eerlijk zijn, een forum zonder leden is geen forum.


Mart
 
klaagen word er inderdaat veel gedaan hier ook vaak onnodig omdat mensen geen gedilt hebben. maar de moderators zijn wel goed actief waardoor het wel rustig blijft op het forum ook krijg je hier voldoende info mede door de ziggo-officials. die klager zullen er waarschijnlijk altijd blijvan maar het word hier inderdaat allemaal heel goed aangepakt. en je kunt hier ook info vinden over de meer technische dingen dit zie je ook niet op elk forum...... ja het is een heel goed forum
 
Met aansluitingen, wachttijden, website en vergissingen mag bij Ziggo nog veel mis zijn, ik wil wel een loftrompet steken voor dit forum. Zo efficient en plezierig kun je bij de helpdesk niet eens worden geholpen. (Moet je natuurlijk wel met dit forum verbinding kunnen maken)
Bovendien kun je nog iets van andermans berichten leren, als die er geen klaagmuur van maken. Hebben jullie eigenlijk een hoofdstuk "Klaagmuur" om de negativo's bij elkaar te houden?
Juist :wink:. Helemaal mee eens...
 
Ik ben blij te horen dat er mensen zijn die ook het als plezierig ervaren.

Ik wil in ieder geval alle mensen en medewerkers van Ziggo bedanken die hier hun vrije uurtjes en pauzes spenderen om toch nog mensen te kunnen helpen. (En soms nog de wind van voren krijgen ook)

Het doet mij in ieder geval goed om dit zo te horen..

Wil niet zeggen dat ik er slapeloze nachten van krijg, maar er zijn mensen op dit forum die ik wel kan schieten :mrgreen:

Thomas
 
Complimenten aan de crew van dit forum. Het lijkt me niet altijd even makkelijk de laatste tijd met zoveel negatieve berichten op het forum. Leuk om te zien dat er ook nog mensen zijn die wel positief zijn:).

Groeten Elsido
 
Ik ben blij te horen dat er mensen zijn die ook het als plezierig ervaren.

Ik wil in ieder geval alle mensen en medewerkers van Ziggo bedanken die hier hun vrije uurtjes en pauzes spenderen om toch nog mensen te kunnen helpen. (En soms nog de wind van voren krijgen ook)

Het doet mij in ieder geval goed om dit zo te horen..

Wil niet zeggen dat ik er slapeloze nachten van krijg, maar er zijn mensen op dit forum die ik wel kan schieten :mrgreen:

Thomas

Toch niet echt schieten hoop ik.
Dan heb ik een collega minder.

ik bezoek dit forum elke dag toch wel een paar keer.
ook vanaf mijn kant de complimenten aan dit forum

Succes ermee!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan