E
elisa
Met aansluitingen, wachttijden, website en vergissingen mag bij Ziggo nog veel mis zijn, ik wil wel een loftrompet steken voor dit forum. Zo efficient en plezierig kun je bij de helpdesk niet eens worden geholpen. (Moet je natuurlijk wel met dit forum verbinding kunnen maken)
Bovendien kun je nog iets van andermans berichten leren, als die er geen klaagmuur van maken. Hebben jullie eigenlijk een hoofdstuk "Klaagmuur" om de negativo's bij elkaar te houden?
Bovendien kun je nog iets van andermans berichten leren, als die er geen klaagmuur van maken. Hebben jullie eigenlijk een hoofdstuk "Klaagmuur" om de negativo's bij elkaar te houden?


.