N
no-bit
O jee zullen vele denken, wat een slijmerd.
Nee jongens het is echt waar, mijn complimenten aan Ziggo. Ik plaatste ooit eerder een onderwerp op dit forum "ik kan nie mailen nie" en ontdekte destijds dat je niet onbeperkt mailtjes mag versturen. Omdat ik zo één keer per jaar voor wat verenigingen wat E-mailtjes mag versturen naar 3500+ ontvangers wist ik al "dat gaat niet lukken nie". Ik vertelde mijzelf in het aantal mailtjes en na 50 stuks met 50Bcc (ontvangers) was het uit met de pret. Dus moest ik Ziggo mijn complimenten maken dat het quota-filter perfect werkt. In een bericht dat ik via de website instuurde (mailen werkte immers niet) legde ik uit wat ik in deze fout had gedaan. Ik ben ook maar een mens toch.
Dat krijg je netjes antwoord en hierin geven ze aan dat het even kan duren voordat het hersteld is omdat mijn IP nummer van de lijst af moet. Dan is het woordje 'even' ineens een begrip bij Ziggo, want bij het opstarten van de computer werkte de mail al weer. En jawel, ik kan er niet omheen, het is echt niet cynisch bedoelt, maar Ziggo wederom mijn complimenten.
Ik kan het ook anders schrijven; een andere als Ziggo, welke andere !
Nee jongens het is echt waar, mijn complimenten aan Ziggo. Ik plaatste ooit eerder een onderwerp op dit forum "ik kan nie mailen nie" en ontdekte destijds dat je niet onbeperkt mailtjes mag versturen. Omdat ik zo één keer per jaar voor wat verenigingen wat E-mailtjes mag versturen naar 3500+ ontvangers wist ik al "dat gaat niet lukken nie". Ik vertelde mijzelf in het aantal mailtjes en na 50 stuks met 50Bcc (ontvangers) was het uit met de pret. Dus moest ik Ziggo mijn complimenten maken dat het quota-filter perfect werkt. In een bericht dat ik via de website instuurde (mailen werkte immers niet) legde ik uit wat ik in deze fout had gedaan. Ik ben ook maar een mens toch.
Dat krijg je netjes antwoord en hierin geven ze aan dat het even kan duren voordat het hersteld is omdat mijn IP nummer van de lijst af moet. Dan is het woordje 'even' ineens een begrip bij Ziggo, want bij het opstarten van de computer werkte de mail al weer. En jawel, ik kan er niet omheen, het is echt niet cynisch bedoelt, maar Ziggo wederom mijn complimenten.
Ik kan het ook anders schrijven; een andere als Ziggo, welke andere !