B
Bloebly
Compliment voor Ziggo,
Maandagmorgen geen internet en geen telefonie (@Home)
Gebeld met de klantenservice direct een al aardigste meneer aan de telefoon.
Hoorde mijn klacht aan, waarop hij even in de modem keek, bleek dat de verbinding was weggevallen al vroeg in de ochtend.
Had het zelf pas om 8 uur 's morgens ontdekt.
Vraag van Ziggo stekker er al uit gehad? Ik ja helpt niet.
Ok Ziggo even wat proberen nee helpt modem komt niet verder dan downstream.
Ok waarschijnlik ligt het in de wijkkast moet een monteur lang sturen.
Ik ok . Ziggo wordt dan Disndag middag moet als het kan wel iemand thuis zijn zodat ze daar eventueel ook metingen kunnen doen.
Ik, nou dat red ik niet dus want dan ben ik weg.
Ziggo ok woensdag ochtend?
Ik, ja hoor geen probleem
Disndagmiddag wordt ik gebeld op mijn mobiel.
( In de tussentijd deed het internet het zo nu en dan even 5 minuten)
Ziggo aan de lijn, meneer de problemen zijn verholpen het was in oa in uw wijk een groepstoring die bepaalde klanten heet getroffen.
Inmiddels is het gerapereerd. Dus Woensdag morgen komt er geen monteur.
En inderdaad alles werkt weer.
Mijn mond viel open :eek: nog noit gehad wat een service.
KLASSE!!!
Was bij @home soms wel heel anders.
Maandagmorgen geen internet en geen telefonie (@Home)
Gebeld met de klantenservice direct een al aardigste meneer aan de telefoon.
Hoorde mijn klacht aan, waarop hij even in de modem keek, bleek dat de verbinding was weggevallen al vroeg in de ochtend.
Had het zelf pas om 8 uur 's morgens ontdekt.
Vraag van Ziggo stekker er al uit gehad? Ik ja helpt niet.
Ok Ziggo even wat proberen nee helpt modem komt niet verder dan downstream.
Ok waarschijnlik ligt het in de wijkkast moet een monteur lang sturen.
Ik ok . Ziggo wordt dan Disndag middag moet als het kan wel iemand thuis zijn zodat ze daar eventueel ook metingen kunnen doen.
Ik, nou dat red ik niet dus want dan ben ik weg.
Ziggo ok woensdag ochtend?
Ik, ja hoor geen probleem
Disndagmiddag wordt ik gebeld op mijn mobiel.
( In de tussentijd deed het internet het zo nu en dan even 5 minuten)
Ziggo aan de lijn, meneer de problemen zijn verholpen het was in oa in uw wijk een groepstoring die bepaalde klanten heet getroffen.
Inmiddels is het gerapereerd. Dus Woensdag morgen komt er geen monteur.
En inderdaad alles werkt weer.
Mijn mond viel open :eek: nog noit gehad wat een service.
KLASSE!!!
Was bij @home soms wel heel anders.
.