Compliment voor Ziggo bij verhuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wappoo

Omdat de meeste berichten op dit forum toch wel enigzins negatief zijn, wilde ik toch een compliment geven aan Ziggo.
Onlangs ben ik verhuisd. Ik hield eerlijk gezegd mijn hart vast. want meestal bij een verhuizing loopt er toch wel iets niet goed. Maar wat was het geval? Op de dag van de verhuizing werkte alles perfect. En dat terwijl de verhuizing 2 dagen eerder plaats vond dan gepland.
Dus bij deze: Ziggo, mijn complimenten voor de goede service.
 
Een gevalletje van applaudiseren wanneer het vliegtuig ook echt landt. Je betaald ervoor en zo hoort het dan ook te gaan. Dat je het hier vermeldt snap ik ergens wel, immers is het voor Ziggo wel bijzonder dat er iets foutloos gaat gaat.

Ik heb op de 24ste Alles-in-1 aangeschaft.. Internet nog oude snelheid. Net medewerkster aan telefoon en ze zou het regelen, want er was iets 'fout gegaan'.. Wordt er na 15 min gewoon opeens opgehangen.:evil: *Poef*, weer 1,60 kwijt.
 
Een gevalletje van applaudiseren wanneer het vliegtuig ook echt landt. Je betaald ervoor en zo hoort het dan ook te gaan. Dat je het hier vermeldt snap ik ergens wel, immers is het voor Ziggo wel bijzonder dat er iets foutloos gaat gaat.

Ik heb op de 24ste Alles-in-1 aangeschaft.. Internet nog oude snelheid. Net medewerkster aan telefoon en ze zou het regelen, want er was iets 'fout gegaan'.. Wordt er na 15 min gewoon opeens opgehangen.:evil: *Poef*, weer 1,60 kwijt.
Je bent zekers weer zo'n anti ZIGGO persoon,als er iets positiefs over ZIGGO wordt geschreven dan staat altijd wel een antwoord klaar dat ZIGGO weer negatief in het daglicht zet.Volgens mij kun je het niet hebben dat ZIGGO ook vele dingen goed doet,meer goed dan slecht,alleen komen er merendeels van die zeikerds op dit forum om ZIGGO neer te sabelen.
 
Ach, nog even en het Ziggo eigen forum komt er toch. Kan die daar gaan klagen, zeker weten dat dit niet gebeurt.
us4allstt.gif
 
Wat zou het nut van dit forum zijn als alles, bij ons kabelboertje, goed zou gaan? :?:
Gezellig babbelen hoe ziggo de zaken weer uitstekend weet te regelen? Knap saai... :wink:

Je bent zekers weer zo'n anti ZIGGO persoon,als er iets positiefs over ZIGGO wordt geschreven dan staat altijd wel een antwoord klaar dat ZIGGO weer negatief in het daglicht zet.Volgens mij kun je het niet hebben dat ZIGGO ook vele dingen goed doet,meer goed dan slecht,alleen komen er merendeels van die zeikerds op dit forum om ZIGGO neer te sabelen.
 
Je bent zekers weer zo'n anti ZIGGO persoon,als er iets positiefs over ZIGGO wordt geschreven dan staat altijd wel een antwoord klaar dat ZIGGO weer negatief in het daglicht zet.Volgens mij kun je het niet hebben dat ZIGGO ook vele dingen goed doet,meer goed dan slecht,alleen komen er merendeels van die zeikerds op dit forum om ZIGGO neer te sabelen.
Uhm, misschien moet je daar wat langer over nadenken voordat je zo'n conclusie trekt en ook daadwerkelijk plaatst. Zoals je in mijn postgeschiedenis kan zien is dit de eerste keer dat ik wat negatiefs roep over Ziggo als bedrijf zijnde en als je de tweede alinea van mijn vorige post had gelezen zou je ook zelf wel de conclusie kunnen trekken dat het gegrond is.

Ik ben al 10 jaar internet klant van 'Ziggo', die toen de handtekening werd gezet nog 'Wanadoo' hete. En kabel sinds 'Casema'. Ik heb in het verre verleden digitale telefonie aangevraagd. Geen geheim nummer (dus mensen kunnen hem zien als je belt) maar niet in telefoongids. Dit ging steeds andersom of niet en na een maand heb ik geëist om de aanvraag te annuleren.

Nu vond ik het wel tijd worden om over te gaan op digitale televisie (alles-in-1 EXTRA). Dit heb ik de 24ste aangevraagd in een Ziggo studio. Kreeg decoders en geactiveerde smartcards mee. Kon meteen van alles behalve telefonie gebruik maken. Drie uur later thuis aangekomen deed niets het. Behalve mijn oude kabel televisie en mijn oude Internet Z2 abonnement. Bleek dat de smartcards helemaal niet geactiveerd waren.

Dit heb ik zelf weer gedaan en ja hoor na een paar uur had ik digitale TV. Maar geen sneller internet, geen bevestiging van de aanvraag en geen informatie over de aanvraag op Mijn Ziggo. Vandaag dus voor het eerst over gebeld. Steeds te druk dus kreeg de suggestie om later opnieuw bellen. Op een gegeven moment was ik het zat en bleef ik meer dan 10 minuten aan de lijn. Eindelijk een medewerkster en die zag een notitie staan dat ik in de Ziggo Studio was geweest maar de aanvraag was NIET doorgevoerd. Ook had ik volgens haar maar één smartcard geactiveerd terwijl ik met twee smartcards TV kijk. Beetje vreemd. Ze zou het even regelen en ik moest wachten. Na 5 minuten werd er opeens opgehangen!

Paar keer teruggebeld maar werd steeds direct weer door Ziggo opgehangen. Moet ik dit normaal vinden? Mijn laatste telefoontje werd na 34 minuten pas opgenomen. Ook normaal? Uiteindelijk weer iemand aan de telefoon die de bestelling opnieuw ging doorvoeren (iets wat nu dus al twee gebeurd moest zijn). Een hele discussie met haar waarom zij geen nieuwe ontvangers moest opsturen, waarom ik geen 69 ging betalen (al gedaan in de studio) en waarom zij geen doe het zelf pakket met een modem moest sturen omdat ik die al had (Ubee).

Nu moet ik er vanuit gaan dat alles goed is gegaan, ik over 5 werkdagen een correcte order bevestiging thuis krijg en telefonie juist bij KPN wordt opgezegd zonder dubbele kosten. En door dit geintje moet ik tot en met 28 januari wachten voordat ik gebruik kan maken van het versnelde internet pakket en telefonie. Was het de 24ste goed gegaan dan had ik het nu al kunnen hebben!

Mag ik boos en 'negatief' zijn richting Ziggo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af wat erger is, mensen die altijd Ziggo proberen neer te halen of mensen waarbij Ziggo niets fout kan doen... :schater:
Ziggo is gewoon een commercieel bedrijf wat geld wil verdienen, hoeven we echt geen 'medelijden' mee te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan