W
Willo
Gisterenmiddag zou hier na ontelbare telefoontjes de monteur langskomen tussen 12.00 en 18.00 uur.
Prima, een vrije middag genomen en wachten maar. Om 16.20 ging onze telefoon...........huh onze telefoonlijn was toch zo dood als een pier
Aan de lijn had ik een Ziggo monteur, die helaas niet bij ons langs kon komen, omdat er ineens een hogere netstoring was, zodat hij, als wij dat persé wilden, wel een nieuw modem kon komen plaatsen, maar dat wij dan helemaal niets meer zouden hebben, omdat de nieuwe modems niet meer aangemeld konden worden. De goede man maakte zijn welgemeende excuses en wij staan in zijn persoonlijke agenda om zodra ze weer modems kunnen aanmelden, wij als eerste geholpen worden.
Klasse dat deze man tenminste nog opbelde en zijn excuses aanbood.
Die excuses zijn voor 100% aanvaard, al vraag ik me af waar de excuses blijven van het management en de directie van Ziggo.
Zijn de directie en het managment van Ziggo zich bewust, dat hun lekker achter hun bureautje zitten en dat de monteurs de boze mensen op moeten vangen en uitleggen dat hun ook maar gestuurd worden

NEE, dat zijn ze waarschijnlijk niet, vandaar dit COMPLIMENT voor de monteur (helemaal uit Groningen) die tenminste het fatsoen had om netjes door te geven en uit te leggen dat hij niets voor ons kon betekenen.
Prima, een vrije middag genomen en wachten maar. Om 16.20 ging onze telefoon...........huh onze telefoonlijn was toch zo dood als een pier

Aan de lijn had ik een Ziggo monteur, die helaas niet bij ons langs kon komen, omdat er ineens een hogere netstoring was, zodat hij, als wij dat persé wilden, wel een nieuw modem kon komen plaatsen, maar dat wij dan helemaal niets meer zouden hebben, omdat de nieuwe modems niet meer aangemeld konden worden. De goede man maakte zijn welgemeende excuses en wij staan in zijn persoonlijke agenda om zodra ze weer modems kunnen aanmelden, wij als eerste geholpen worden.
Klasse dat deze man tenminste nog opbelde en zijn excuses aanbood.
Die excuses zijn voor 100% aanvaard, al vraag ik me af waar de excuses blijven van het management en de directie van Ziggo.
Zijn de directie en het managment van Ziggo zich bewust, dat hun lekker achter hun bureautje zitten en dat de monteurs de boze mensen op moeten vangen en uitleggen dat hun ook maar gestuurd worden


NEE, dat zijn ze waarschijnlijk niet, vandaar dit COMPLIMENT voor de monteur (helemaal uit Groningen) die tenminste het fatsoen had om netjes door te geven en uit te leggen dat hij niets voor ons kon betekenen.

e monteur uit Groningen is langs geweest en alles doet het weer!!!!! Prima monteur!! Hij heeft alles rustig uitgelegd wat er de afgelopen weken aan de hand was, zodat wij nu ook snappen waarom wij geen internet en geen telefoon hadden.