• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Compliment UPC medewerkers op het forum

Damman

Forum Gebruiker
Berichten
187
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hierbij wil ik een compliment uitdelen aan Engbur-UPc die hier op het forum mijn reacties had gezien en mijn probleem na mijn verhuizing te lijf is gegaan.

Ik had signaalproblemen omdat hier in mijn straat nog niet alle kabels in de buitenkasten aangesloten waren. Engbur heeft voor elkaar gekregen dat de aannemer aan de slag is gegaan. Hierdoor zijn (hopelijk) mijn problemen voorbij.

Een mooi initiatief van UPC, maar ik hoop toch ook da de mensen die niet van het bestaan van dit forum afweten in de toekomst zo goed geholpen worden. MAar goed ik ben er dus erg blij mee ,vooralsnog is de stand:

Upcmedewerkers op forum - helpdesk : 3-0

Engbur bedankt!
 
Ik ben het voor de vole 100% met je eens. Ik heb het zelf nog niet nodig gehad gelukkig, maar veel anderen worden goed geholpen dankzij Engbur-UPC!
En dat mag ook wel eens gezegd worden. :)
 
ze helpen je zooo goed dan je op de meeste vragen totaal geen antwoord van ze krijgt, zo goed zijn ze nouw >:(
 
Nou, mij hebben ze ook goed geholpen hoor :D ;D ben er blij mee ;D !!!
 
Devil-Strike.net zei:
ze helpen je zooo goed dan je op de meeste vragen totaal geen antwoord van ze krijgt, zo goed zijn ze nouw >:(

Ze kunnen/mogen waarschijnlijk ook niet alles zeggen. Feit blijft voor mij dat ze beter hun werk doen dan de gemiddele HD medewerker die ik aan de telefoon gehad heb. En die kunnen je waarschijnlijk helemaal geen antwoord geven op je vragen.

Maar zou wel handig zijn als ze inderdaad aangeven of ze iets over een vrag weten/kunnen zeggen.

Maar ik ben toch blij dat mijn problemen verholpen zijn.
 
Wat ik hier lees op dit forum aan acties die geregeld via PM opgelost worden, is hartstikke goed!!
Complimenten zijn dan ook terecht.
Ik hoop wel dat deze UPC medewerkers ook die problemen bij de UPC-Helpdesk bespreekbaar maken en dat de Helpdesk daar dan een structurele oplossing voor gaat bieden.
 
Ook ik sluit mij aan bij deze mensen.

Engbur, bedankt!

Wat mij betreft: Upcmedewerkers op forum - helpdesk : 4-0
Enne... laat ook je helpdesk-collega's maar weten dat er zo over gedacht wordt


Ruud ( en ook Trudy natuurlijk). ::)
 
Topic titel is verkeerd. :P

Inderdaad,engbur doet prima werk tot nu toe,compliment op zijn plaats.

Wat betreft andere upc forum medewerkers,ik begin zo nu en dan een steekje onder de riem te lezen in sommige replies.Nog niet zo vaak,maar wel iets om in de gaten te houden.Tenslotte vervul je een voorbeeld functie,en als je dan iemand hardhoofdig vind,of dat iemand gewoon eigenwijs is,dan hoor je daar toch passend mee om te gaan.Of een extra account op persoonlijke titel zodat je op die manier de frustatie (die best wel toe kan slaan) kwijt kan.

Voor de duidelijkheid,dit is niet aan 1 persoon toe te wijzen,het is gewoon iets wat ik laatst bespeurde in een reactie van een upc forum medewerker.Dit is mijn eigen interpretatie,en hoeft zeker niet zalig makend te zijn.

Maar een dikke pluim voor engbur.
 
nou ik heb net mijn eerste contact gelegt met engbur upc en hoop dat hij me verder helpen kan dus met een beetje geluk word het straks 5-0 voor upc forum/helpdesk :)
 
Terug
Bovenaan