aadjepiraatje
Forum Gebruiker
- Berichten
- 197
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Misschien ben ik wat voorbarig, maar voor wat mij betreft verdiend Chello toch eens een compliment(je)
. Na allerhande klaagzang werdt het ook wel eens tijd.
Hoe dat zo? zullen jullie wel denken.
Wel, enige tijd geleden kondigde Chello aan dat de problemen in, met name Rotterdam, volop bekend waren en dat er zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk eind december een oplossing bedacht EN uitgevoerd zou zijn.
Nou, laat ik nu de laatste vier dagen een allesinds redelijke tot goede verbinding hebben
. Zelfs zo goed dat ik ook mijn quote heb aangepast (oplettendeforumgebruikes is dit waarschijnlijk niet ontgaan).
Als, en ik zeg als het zo door gaat krijgen de dames en heren van Chello/UPC dit complimentje van mij ook nog eens op schrift.
Ik hoop alleen dat dit dan ook aankomt 

Hoe dat zo? zullen jullie wel denken.
Wel, enige tijd geleden kondigde Chello aan dat de problemen in, met name Rotterdam, volop bekend waren en dat er zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk eind december een oplossing bedacht EN uitgevoerd zou zijn.
Nou, laat ik nu de laatste vier dagen een allesinds redelijke tot goede verbinding hebben

Als, en ik zeg als het zo door gaat krijgen de dames en heren van Chello/UPC dit complimentje van mij ook nog eens op schrift.

