D
Draadloosnetwerk
Inmiddels heb ik twee repeaters gekocht tbv signaalversterking voor mijn Thomson 870. Ik heb de repeater van Siemens gebruikt en de repeater van Thomson: de TG185N.
Beide krijg ik niet aan mijn Thomson 870 geknoopt.
Welke repeater is wel compiteble (incl Windows 7)?
Beide krijg ik niet aan mijn Thomson 870 geknoopt.
Welke repeater is wel compiteble (incl Windows 7)?