R
ragnarok-goat
Compensatie Chello internet!
Ok verhaal! Laatste 21 Dagen slecht tot geen internet!
Heb 7x een half uur mogen bellen en chello erkende dat het probleem bij hun lag (mijn mac adres was zoek , kwijt , eruit gegooid) hier heb ik in totaal iedere keer minstens een half uur met me mobiel mogen bellen, 0900 NUMMER (ongeveer 50cpm)
Chello erkend dat de fout bij hun ligt
vorig jaar mei tot oktober had ik veel extreem last (20kb max , ping van 300, connection van 25) dat me straat versterker problemen had met me modem tig maal en uren verbelt! En pas 4 maanden later een monteur langs en alles was min of meer opgelost behalve dat ik een publiek IP had (dat brengt veel problemen mee zoals veel reset en het verlies van connecties)
Eindelijk vandaag alles opgelost en ik kwaad en gefrustreerd hier over alles bel ik met klanten service voor een compensatie!
Krijg ik nu 6 weken vergoed! (hier zakt me broek van omlaag die ik niet eens op dit moment aan heb!) niet te wurmen die vrouw! – ik wil gewoon compensatie van vorig jaar (het voorval in minder dan 12 maanden geleden!)
De compensatie van 6 weken is naar mijn inziens niet redelijk! (ik kan ook niet overstappen omdat ik in februari volgend jaar emigreer!)
Ik probeer hier gewoon zoveel mogelijk uit te slepen en chello erkend dat alle fouten bij hun liggen en ik leg me niet neer met 6 weken vergoeding!)
dit heeft me indirect al 3.000 Euro gekost
Ik probeer redelijkerwijs gewoon gratis internet t/m feb 2006 of tot eind dit jaar! (of ben ik nu gek?)
Tot waar kan ik mezelf het beste richten? En hoe dit tot een geweldloze oplossing te brengen?
https://upc.nl/pdf/UPC_Garantieplan.pdf
hier het garantieplan van upc , dit is ook erg krom, chello medewerkers melde ook vaak een zeer slechte tot geen verbinding en nu ik voor 2de keer een grote storing heb wou ik ook voor de eerste keer gecompenseerd worden! (ze zei dat ik dat meteen moest doen , en ik vind dat niet terecht, ik denk als er wettelijke termijnen zijn dat ik er nog binnenval zelfs)
thx for reading
Ok verhaal! Laatste 21 Dagen slecht tot geen internet!
Heb 7x een half uur mogen bellen en chello erkende dat het probleem bij hun lag (mijn mac adres was zoek , kwijt , eruit gegooid) hier heb ik in totaal iedere keer minstens een half uur met me mobiel mogen bellen, 0900 NUMMER (ongeveer 50cpm)
Chello erkend dat de fout bij hun ligt
vorig jaar mei tot oktober had ik veel extreem last (20kb max , ping van 300, connection van 25) dat me straat versterker problemen had met me modem tig maal en uren verbelt! En pas 4 maanden later een monteur langs en alles was min of meer opgelost behalve dat ik een publiek IP had (dat brengt veel problemen mee zoals veel reset en het verlies van connecties)
Eindelijk vandaag alles opgelost en ik kwaad en gefrustreerd hier over alles bel ik met klanten service voor een compensatie!
Krijg ik nu 6 weken vergoed! (hier zakt me broek van omlaag die ik niet eens op dit moment aan heb!) niet te wurmen die vrouw! – ik wil gewoon compensatie van vorig jaar (het voorval in minder dan 12 maanden geleden!)
De compensatie van 6 weken is naar mijn inziens niet redelijk! (ik kan ook niet overstappen omdat ik in februari volgend jaar emigreer!)
Ik probeer hier gewoon zoveel mogelijk uit te slepen en chello erkend dat alle fouten bij hun liggen en ik leg me niet neer met 6 weken vergoeding!)
dit heeft me indirect al 3.000 Euro gekost
Ik probeer redelijkerwijs gewoon gratis internet t/m feb 2006 of tot eind dit jaar! (of ben ik nu gek?)
Tot waar kan ik mezelf het beste richten? En hoe dit tot een geweldloze oplossing te brengen?
https://upc.nl/pdf/UPC_Garantieplan.pdf
hier het garantieplan van upc , dit is ook erg krom, chello medewerkers melde ook vaak een zeer slechte tot geen verbinding en nu ik voor 2de keer een grote storing heb wou ik ook voor de eerste keer gecompenseerd worden! (ze zei dat ik dat meteen moest doen , en ik vind dat niet terecht, ik denk als er wettelijke termijnen zijn dat ik er nog binnenval zelfs)
thx for reading