B
Brax
Beste leden,
Ik heb de laatste maanden van andere gebruikers al klachten gelezen over bepaalde zenders die plots minder mooi oogde. Nu meen ik sinds anderhalve week dit ook met comedy central HD te ervaren, geen enkel programma oogt nog echt HD of het nou family guy of my name is earl is. Is dit jullie ook opgevallen?
Ik heb de laatste maanden van andere gebruikers al klachten gelezen over bepaalde zenders die plots minder mooi oogde. Nu meen ik sinds anderhalve week dit ook met comedy central HD te ervaren, geen enkel programma oogt nog echt HD of het nou family guy of my name is earl is. Is dit jullie ook opgevallen?