C
Charon
Hej,
Zaterdag jl 3 halen, 2 betalen in Leeuwarden op den kop getikt. Vandaag maar eens even aansluiten, dachten wij, om te beginnen het modem. Heel eind gekomen, netjes 4 lampies en LAN aan op de Arris, maar bij het provisionen gaat het mis. De combinatie SID/wachtwoord blijkt niet te werken (heb ik meegkregen met m'n contact, de dame vertelde me dat het geprinte SID-tje niet klopte (begon met DMM********) en heeft een nieuwe (de juiste?) er met de hand bijgeschreven (INT********), wachtwoord is niet veranderd. Iemand suggesties (de mijne, om het spits af te bijten: morgen maar ff naar UPC/Ruiterskwartier (edit) Leeuwarden.....).
Zaterdag jl 3 halen, 2 betalen in Leeuwarden op den kop getikt. Vandaag maar eens even aansluiten, dachten wij, om te beginnen het modem. Heel eind gekomen, netjes 4 lampies en LAN aan op de Arris, maar bij het provisionen gaat het mis. De combinatie SID/wachtwoord blijkt niet te werken (heb ik meegkregen met m'n contact, de dame vertelde me dat het geprinte SID-tje niet klopte (begon met DMM********) en heeft een nieuwe (de juiste?) er met de hand bijgeschreven (INT********), wachtwoord is niet veranderd. Iemand suggesties (de mijne, om het spits af te bijten: morgen maar ff naar UPC/Ruiterskwartier (edit) Leeuwarden.....).

