• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Combinatie SID/wachtwoord wil niet ....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Charon
  • Startdatum Startdatum
C

Charon

Hej,

Zaterdag jl 3 halen, 2 betalen in Leeuwarden op den kop getikt. Vandaag maar eens even aansluiten, dachten wij, om te beginnen het modem. Heel eind gekomen, netjes 4 lampies en LAN aan op de Arris, maar bij het provisionen gaat het mis. De combinatie SID/wachtwoord blijkt niet te werken (heb ik meegkregen met m'n contact, de dame vertelde me dat het geprinte SID-tje niet klopte (begon met DMM********) en heeft een nieuwe (de juiste?) er met de hand bijgeschreven (INT********), wachtwoord is niet veranderd. Iemand suggesties (de mijne, om het spits af te bijten: morgen maar ff naar UPC/Ruiterskwartier (edit) Leeuwarden.....).
 
Het zal je ook niet gaan lukken, want die provisioning is afgeschaft. Er zou voor een mededeling op de site worden gezorgd, maar dat heeft nog niet plaats gevonden.
 
Handleiding op de website van upc is wel aangepast .

prov.upc.nl is nog niet aangepast nee .
 
Dus niet meer naar provisioning.upc.nl? Dat staat dus wel in mijn (geschreven) handleiding, op een invoegvelletje nog wel..... Maarreh, wat dan... (of helendal niks meer, gewoon gaan met die banaan?)
 
Charon zei:
UPC/Nieuwstad Leeuwarden.....).

psst: Ruiterskwartier ;-)

Gewoon gaan met die banaan! Als je het aansluit kun je bijv. met speedtest wel ff kijken of het allemaal goed werkt.
 
Maar wacht effe....ik volg dus de handleiding, ga naar provisioning.upc.nl, en daar wordt dus wel mooi naar die SID en wachtwoord gevraagd. En ik lees ook in mijn meegeleverde contact dat ik op die manier aan m'n e-mailadres en zo kan komen.... hoe zit het nou precies? Ennuh, deze Liwwadder skaamt sich doad, ut is Ruiterskwartier, maar ja, kent skele nou!
 
Makket neat ût jer ;)

De handleiding vanuit de winkels is blijkbaar nog niet aangepast, had al ergens op het forum gelezen dat het in de pakketten wel al veranderd was (of dat men het ging veranderen, dat kan ik me niet goed herrinneren)

Je hebt geen email-adres gekregen, alleen een SID? Dat kan eventueel via de helpdesk alsnog (per post) worden opgevraagd. Je kunt ook proberen om in te loggen in accountbeheer met SID en wachtwoord. Dit werkt echter op dit moment niet voor iedereen maar daar zijn ze wel mee bezig.
 
Nieuwe handleidingen zijn gemaakt en zitten verwerkt in alle nieuwe pakketten .

Oudere pakketten hebben dus nog de oude informatie :)
 
Met die opmerking in mijn vorige bericht:
Er zou voor een mededeling op de site worden gezorgd, maar dat heeft nog niet plaats gevonden.
Bedoelde ik natuurlijk ook die provisioning-site. Die zou met een mededeling met de strekking "hoeft niet meer" i.p.v. dat inlogscherm aangepast worden. Die belofte is al een aantal weken oud.
Juist voor mensen met nog de oude handleiding zou dit tot een stuk minder verwarring leiden.
 
Terug
Bovenaan