Com21 mensen en hun abonnement

N

NTT

Ik heb al sinds 2002 een Com21 modem van Chello, en heb vandaag gebeld voor een opzegging van mijn abbo (ik ga over naar adsl). Vertellen ze me daar dat ik nog aan een jaarcontract vastzat, omdat ik 8 december overgegaan zou zijn naar Chello Light. Dat is dan ook zo, ze hadden mijn abonnement gratis gedowngrade naar Light, zonder mijn toestemming of medeweten, omdat ze de nieuwe snelheden niet kunnen leveren op het Com21 netwerk. Achteraf heb ik daarover een brief gekregen.
Ik was meer aan het kijken naar een wat hogere snelheid dan een lagere prijs eigenlijk, dus na het binnekrijgen van de brief heb ik adsl aangevraagd, en vandaag gebeld voor opzegging Chello.

Uiteindelijk zijn ze natuurlijk alsnog accoord gegaan, en kon ik opzeggen, maar;
Mensen die nog Com21/Chello Classic hebben: opgepast - zorg er voor dat je goed met UPC afspreekt dat deze korting geen CONTRACTSwijzinging inhoud! Als je niet zeker bent, bel dan even. Anders zit je vast aan die vervelende opzegtermijnen van een jaar...

(feertje, lees je dit ook?)

Goed, uiteindelijk is het voor mij dus nog netjes opgelost, dus verder geen klachten daarover richting UPC, maar toch, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 

01maniaxie

Forum Gebruiker
Berichten
1.783
Altijd handige informatie!! :6 Heb er zelf gelukkig geen last van.

Chello zou toch pas vanaf 1 januari de com21 mensen overzetten van classic naar light??
Of heb ik het nu mis??
 
Bovenaan