• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Colorado vindt geen zenders meer...,

Status
Niet open voor verdere reacties.

linksback

Forum Gebruiker
Berichten
24
Nadat deze week een aantal zenders waren verdwenen, besloot ik om op de Colorado de zenders opnieuw op te zoeken. Echter, de Colorado vind geen zenders meer. Hij doorloopt het hele proces, maar geeft aan niets te vinden. Na meerdere keren tevergeefs de zenders te hebben gezocht, de stroom van het apparaat te hebben gehaald, frequentie en netwerk-ID te hebben gecontroleerd en een paar keer via het menu naar fabrieksinstellingen te hebben teruggezet, heb ik maar eens de kabel direct aan mn tv aangesloten.. En die werkte wel. Conclusie: de problemen liggen aan de Homecast Colorado.

Iemand een idee waar ik het moet zoeken? Er zijn geen foutmeldingen, de Colorado vindt gewoon geen zenders en radio. Op mn andere Colorado in huis werkt alles overigens prima.
 
Gebruik je wel de nieuwe zoekfrequentie 474Mhz met netwerkcode 5555 ?
 
Yep, ik heb de info gebruikt de Ziggo pagina 'frequentie en netwerk-id' pagina staat vermeld, dus incl de 474.00 frequentie.
 
homecast probleem na zenferwijziging Ziggo

Na de recente zenderwijzigingen moest ook de Homecast Colorado opnieuw ingesteld worden. Dit toestel staat op zolder dus de langste kabel van het huis. Ik kreeg de Colorado niet aan de praat. Nu had ik eerder een probleem opgelost door dit bij een andete tv aansluiting opgelost. Dat heb ik nu ook gedaan. M.a.w het functioneren is heel erg afhankelijk van je antennesignaal. nadat ik de zenders had ingesteld heb ik de Colorado weer op zolder kunnen gebruiken. Belangrijk is dat je op je scherm de opdrachten kunt volgen en alles met pijltjes toetsen kan bedienen. Succes.:):thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan