S
staak
Al maanden hebben wij in Barendrecht last van slechte signaalkwaliteit op zowel de Digitale TV kanalen als Internet. Ik heb hier al vele malen voor gebeld en getwitterd met UPC Webcare.
De mensen van UPC Webcare lijken de enige te zijn die klanten serieus nemen binnen de UPC organisatie, en reageren soms zelfs door telefonisch contact op te nemen met klanten.
Afgelopen week is er een Netwerk monteur langs geweest, en heeft alles doorgemeten waaruit bleek dat het inkomende signaal in de meterkast te laag is. Hij is verder gaan meten in de wijk en heeft gisteren een hoofdversterker vervangen. Gisteren heeft het even goed gewerkt, signaalkwaliteit op alles streams 100 procent (Menu 1789), ook signaalwaardes op Motorola Surfboard modem prima. Ik was blij op dat moment.
Vanmorgen echter sloeg mijn stemming snel om: zowel Internet als Digitale TV gechecked, en wederom blijkt er een storing te zijn
Hetzelfde euvel als altijd, hangende Digitale TV kanalen, blauwe scherm met melding Signaalverlies en op Internet totaal geen snelheid meer.
Weer gebeld met de helpdesk via het dure 0900-1580 nummer, waar ik de mededeling kreeg dat men er mee bezig is. Ik betwijfel dit omdat mijn maandenlange ervaring mij heeft geleerd dat er in het weekend geen actie wordt ondernomen om de klanten te helpen.
Mijn verzoek aan medebewoners uit Barendrecht die dezelfde storingen ondervinden is: BEL alstublieft met 0900-1580 en meldt uw storing.
Ik ben op het punt beland dat ik COAX ga informeren, en mijn kennis bij Tros Radar ga inschakelen.
Dit heeft veel te lang geduurd , storingen en geen verbeteringen.
Nogmaals, bel 0900-1580 of Twitter naar UPC !
Dank voor uw medewerking.
De mensen van UPC Webcare lijken de enige te zijn die klanten serieus nemen binnen de UPC organisatie, en reageren soms zelfs door telefonisch contact op te nemen met klanten.
Afgelopen week is er een Netwerk monteur langs geweest, en heeft alles doorgemeten waaruit bleek dat het inkomende signaal in de meterkast te laag is. Hij is verder gaan meten in de wijk en heeft gisteren een hoofdversterker vervangen. Gisteren heeft het even goed gewerkt, signaalkwaliteit op alles streams 100 procent (Menu 1789), ook signaalwaardes op Motorola Surfboard modem prima. Ik was blij op dat moment.
Vanmorgen echter sloeg mijn stemming snel om: zowel Internet als Digitale TV gechecked, en wederom blijkt er een storing te zijn

Hetzelfde euvel als altijd, hangende Digitale TV kanalen, blauwe scherm met melding Signaalverlies en op Internet totaal geen snelheid meer.
Weer gebeld met de helpdesk via het dure 0900-1580 nummer, waar ik de mededeling kreeg dat men er mee bezig is. Ik betwijfel dit omdat mijn maandenlange ervaring mij heeft geleerd dat er in het weekend geen actie wordt ondernomen om de klanten te helpen.
Mijn verzoek aan medebewoners uit Barendrecht die dezelfde storingen ondervinden is: BEL alstublieft met 0900-1580 en meldt uw storing.
Ik ben op het punt beland dat ik COAX ga informeren, en mijn kennis bij Tros Radar ga inschakelen.
Dit heeft veel te lang geduurd , storingen en geen verbeteringen.
Nogmaals, bel 0900-1580 of Twitter naar UPC !
Dank voor uw medewerking.



