Coax: Negatief verkoopadvies Interactieve ontvanger Ziggo

  • Onderwerp starter AnTaLuDa
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AnTaLuDa

Zie URL: https://www.mediamagazine.nl/median...ef-verkoopadvies-interactieve-ontvanger-ziggo

bericht d.d. 24 april 2012

Blijkbaar is de oplossing bedacht alleen is het onduidelijk wanneer gebruikers van de Cisco 8485DVB HD digital video recorder de update daadwerkelijk krijgen.

Zet daar tegenover het bericht op dezelfde website d.d. 20 juli 2012
Onderwerp: Driekwart Ziggo abonnees heeft digitale televisie.

Wat ik mij afvraag is of de ziggo-gebruikers geen invloed kunnen uitoefenen of dat wij berichten blijven posten met minder prettige ervaringen.

Ik ben sinds kort overgestapt en ben verbaasd over de kwaliteit van operationele afwikkeling door Ziggo. Een ezel stoot zich niet tweemaal aan de zelfde steen luid het gezegde. Investeren is prima maar nu in de gebruikers!
Bovenstaande beperking is mij niet verstrekt tijdens oplevering.

Wellicht is het mogelijk dat de ziggo gebruikers een 'ervaringsrapport' opleveren en deze publiceren waarop wij vervolgens kunnen stemmen.
 
Wat is nu jou punt?

Het is Cisco, niet Ziggo die verantwoordelijk is voor de firmware update. En niemand dwingt je een Cisco te gebruiken, je bent vrij in de keuze van decoder. Andere decoders hebben een stuk minde problemen.
 
Wat is nu jou punt?

Het is Cisco, niet Ziggo die verantwoordelijk is voor de firmware update. En niemand dwingt je een Cisco te gebruiken, je bent vrij in de keuze van decoder. Andere decoders hebben een stuk minde problemen.

Als ik lees hoeveel problemen er zijn met de o.a. de Humax iHDR-5200 dan vraag ik mij af of de Cisco 8485 de slechtste is, zoals u beweert..
 
Wat is nu jou punt?

Het is Cisco, niet Ziggo die verantwoordelijk is voor de firmware update. En niemand dwingt je een Cisco te gebruiken, je bent vrij in de keuze van decoder. Andere decoders hebben een stuk minde problemen.
Waarom werkt diezelfde cisco met de normale firmware dan wel goed?
En toen ik hem kocht waren deze problemen niet bekend dus dat is een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik ben aardig tevreden over het apparaat maar ik snap niet waarom die bugs gewoonweg niet opgelost worden door ziggo.

Hetzelfde apparaat zonder de ziggo firmware werkt prima!

En je gaat deze ook niet snel weg doen aangezien 459 euro niet niks is...
 
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Ziggo is de opdrachtgever voor de update en daarmee ook verantwoordelijk voor het resultaat van deze update.
Cisco maakt, per definitie, geen standaard firmware (onder hun naam) die zoveel beperkingen oplegt aan klanten waardoor de ontvanger zo slecht functioneerd.

Wat is nu jou punt?

Het is Cisco, niet Ziggo die verantwoordelijk is voor de firmware update. En niemand dwingt je een Cisco te gebruiken, je bent vrij in de keuze van decoder. Andere decoders hebben een stuk minde problemen.
 
Het blokkeren van de lan poort en de usb uitgang is wel degelijk de verantwoording van Ziggo.



gr.Arie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan