P
patrick91
Ik heb een vraag, De kabel die binnenkomt in mijn huis loopt volgens mij door het gele PVC buisje (zie foto)
Daarna gaat deze buis de muur in en zal dan uitkomen op de wcd die aan de andere kant van het huis in de woonkamer zit.
Toen we hier gingen wonen heb ik een losse kabel langs de vloer gelegd en die in de kit in een hoek van de muur naar boven laten lopen (via gat cv leiding). Nu is de ontvangst in de slaapkamer niet super maar voor een tvtje in de slaapkamer vond ik het verder wel best.
Nu heb ik 1 verdieping hoger een tv opgehangen in de slaapkamer daar en daar moet een signaal heen. Doorlussen heeft geen zin dus het moet anders.
Een loze leiding is er niet meer. Alleen op de 1e verdieping. Als ik daar een 2e wcd zou kunnen plaatsen ben ik al een heel eind. Zet ik daar een router neer voor goede start draadloze verdieping (smart tv met wifi) alleen moet er ook coax naar boven. Is wel te fixen via ook weer een het gat van de cv leiding.
Hamvraag is nu: zou in die buis inderdaad de kabel van upc (Ziggo) zitten en kan ik deze afsplitsen omhoog de meterkast in?
Verder loopt er niets behalve die kpn kabel.
Iemand hier ervaring mee of is het slim om een ziggo medewerker te laten komen? Kost wat geld natuurlijk maar dan is het wel goed voor altijd.
Heb ik met 1 horizonbox dan wel tv op de andere 2 tv's?
Daarna gaat deze buis de muur in en zal dan uitkomen op de wcd die aan de andere kant van het huis in de woonkamer zit.
Toen we hier gingen wonen heb ik een losse kabel langs de vloer gelegd en die in de kit in een hoek van de muur naar boven laten lopen (via gat cv leiding). Nu is de ontvangst in de slaapkamer niet super maar voor een tvtje in de slaapkamer vond ik het verder wel best.
Nu heb ik 1 verdieping hoger een tv opgehangen in de slaapkamer daar en daar moet een signaal heen. Doorlussen heeft geen zin dus het moet anders.
Een loze leiding is er niet meer. Alleen op de 1e verdieping. Als ik daar een 2e wcd zou kunnen plaatsen ben ik al een heel eind. Zet ik daar een router neer voor goede start draadloze verdieping (smart tv met wifi) alleen moet er ook coax naar boven. Is wel te fixen via ook weer een het gat van de cv leiding.
Hamvraag is nu: zou in die buis inderdaad de kabel van upc (Ziggo) zitten en kan ik deze afsplitsen omhoog de meterkast in?
Verder loopt er niets behalve die kpn kabel.
Iemand hier ervaring mee of is het slim om een ziggo medewerker te laten komen? Kost wat geld natuurlijk maar dan is het wel goed voor altijd.
Heb ik met 1 horizonbox dan wel tv op de andere 2 tv's?