• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CNN HD beschikbaar voor Europa

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
Berichten
5.111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Via een twitterbericht maakte een verslaggever van CNN bekend dat CNN International in HD beschikbaar is voor de Europese en Aziatische aanbieders. Op de satelliet is er inderdaad al een aanvoer van CNN International HD (zie hier).

Het twitterbericht:

#CNN International now broadcasting in full HD to Asia and Europe! Japan taking it to viewers, other systems may take some time...

Bron: https://twitter.com/clancycnn/status/262965034957807617
 
Dat zal gaan over de USA versie van CNN.
In Europa krijgen wij CNN uit Lodon.
 
Ik haat het om de betweter uit te hangen, maar ik zie in die Tweet CNN International staan.
 
Eu versie kan niet eens ws uitzenden laatstaan HD :P, alhoewel er op totaaltv gemeld word dat er sinds vandaag in 16:9 uitgezonden word, is alleen niet temerken zo 4:3 als het maar kan.

HD variant komt pas in loop van 2013.
 
Het gebeurt wel vaker dat Totaal TV berichten die hier verschijnen overneemt.
Ik kan met google er totaal niets over vinden.
Bij het artikel een foto die van 4:3 naar 16:9 is uitgerekt
Hoe stom kan je wezen.
En verder een ladida verhaal.

Het is al een tijdje dat CNN sommige programma's in letterbox uitzend
Maar dat is geen volledig 16:9

Eens zal hier CCN in 16:9 en ook HD uitzenden.
 
Vandaag is het zo ver, CNN zendt uit in 16:9.
Hoewel de Londen studio nog in 4:3 werkt, die wordt nu als 4:3 in 16:9 geplakt.
Sommige reclames zijn nu 16:9.
 
waarom zie ik nog steeds 4:3 uitzendingen dan bij UPC? zie boven en onder gewoon zwarte balken. letterbox dus
 
Klopt is nu weer 4:3.
Is blijkbaar een test geweest van een paar dagen.
Het werkte in ieder geval op de satellieten Astra 19, Astra 28, en Hotbird en ook bij UPC.

Veel daadwerkelijk 16:9 was er niet te zien, denk dat de nieuws studio in Londen nog niet gereed is.
 
Ik zie 60 procent vd tijd, een letterbox, en de rest 4: 3. Waarom doen ze tijdens die letterbox... niet omschakelen naar 16:9 FULL, is dat te onrustig ofzo?
 
Nee niet teonrustig, eerder domheid van cnn zelf, groots in nieuws brengen ja 16:9 en in HD, maar heb letterlijk maar 1x gezien dat het echt 16:9 was daarna nooit meer en komen ze niet verder dan 4:3 letterboxed, en dat wilt dan hd beginnen, zeker hd met in 4:3 formaat.
 
Terug
Bovenaan