• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Classic houden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pjoterke
  • Startdatum Startdatum
P

Pjoterke

Waarom zou ik nog Classic houden? Fiber 25 is goedkoper en even snel? :-\
 
Je stelt de vraag en geeft zelf al het antwoord.
 
Bedankt voor je reactie, soms heb je bevestiging nodig. Ik ken de snelheid van fiber 25 niet!!
 
Fiber Power 25 heeft een snelheid van 25 Mbit/s
 
Hou het volgende in gedachten, je kan meer krijgen voor minder geld.
De catch? Je zit wel 1 jaar aan upc vast.Maar dit zal voor de meesten geen probleem zijn.
 
Iedereen bedankt voor de reactie, ga even geld verdienen (minder uitgeven) :)
 
Terug
Bovenaan