• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ciscobox niet meer dan 576p?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter henkjan99
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henkjan99

Mijn Cisco HD-box kan geen andere verhouding weergeven dan 576p. Zelfs als ik de box zet op 720p of 1080i blijft mijn tv 576p melden.

Is de HDMI-output kapot, of is die box nou echt zo waardeloos dat er geen hogere kwaliteit mogelijk is?


ACHTERGRONDINFO:
Waardeloos? Ja... Want: geen analoog meer mogelijk (tenzij splitten!) en vaak is beeld helemaal niet mogelijk als tv al aanstaat. Moet dus eerst tv uitzetten, dan weer aan, om beeld te krijgen. Sinds enkele weken van deze box in het bezit, nadat Philips-box kapot ging. Deze is echt te waardeloos voor woorden.
 
Die 576 p gekdt voor de standaard zenders 1080 geld voor hd zenders
 
Nee is algemeen bekende bug van 1 van de 2 apparaten geen 720p/1080i via hdmi met cisco decoder en lg tv.
 
Dat het een probleem tussen LG en cisco is kan ik uit het verhaal niet opmaken.
 
Goed, dat wordt dan een opzeggertje... Wat een gezeur toch steeds met dat UPC zeg. Waarom kunnen ze het niet gewoon een keertje goed voor elkaar hebben?!
 
Jammer trouwens dat het verdacht stil is rond die UPC-medewerkers hier tegenwoordig. Kunnen de drukte niet meer aan waarschijnlijk. Na een lange periode van ups is er nu weer een grote down-periode bij UPC.
 
Inmiddels weer wat wijzer. LG-televisies in combinatie met HD-mediaboxen gaan niet samen. Dat betekent dat er maar één ding opzit: storneren! Alleen dan wordt UPC wakker...

Inmiddels ook gemaild naar cust.comm. in verband met mijn storneringen en de redenatie daarachter. Tsja, als zelfs een dure versterker, een nieuwe mediabox en installatie door monteur nog steeds niet tot het gewenste resultaat leiden... Dan moet je wel wat! ;-)

Daarnaast geldt nog steeds een slecht internet: van nog geen 15 Mb snelheid, in plaats van de beloofde 30Mb, wordt geen mens vrolijk... En dat betaal je dan maand na maand na maand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan