H
henkjan99
Mijn Cisco HD-box kan geen andere verhouding weergeven dan 576p. Zelfs als ik de box zet op 720p of 1080i blijft mijn tv 576p melden.
Is de HDMI-output kapot, of is die box nou echt zo waardeloos dat er geen hogere kwaliteit mogelijk is?
ACHTERGRONDINFO:
Waardeloos? Ja... Want: geen analoog meer mogelijk (tenzij splitten!) en vaak is beeld helemaal niet mogelijk als tv al aanstaat. Moet dus eerst tv uitzetten, dan weer aan, om beeld te krijgen. Sinds enkele weken van deze box in het bezit, nadat Philips-box kapot ging. Deze is echt te waardeloos voor woorden.
Is de HDMI-output kapot, of is die box nou echt zo waardeloos dat er geen hogere kwaliteit mogelijk is?
ACHTERGRONDINFO:
Waardeloos? Ja... Want: geen analoog meer mogelijk (tenzij splitten!) en vaak is beeld helemaal niet mogelijk als tv al aanstaat. Moet dus eerst tv uitzetten, dan weer aan, om beeld te krijgen. Sinds enkele weken van deze box in het bezit, nadat Philips-box kapot ging. Deze is echt te waardeloos voor woorden.