I
Ieniemienie
Hallo,
Ik heb een Cisco8455DVB en sinds een paar dagen merkte ik dat ik programma's niet meer kan pauzeren of terugspoelen. Gister had ik via de EPG opnames ingesteld en toen ik ze wilde kijken bleek dat ie niets had opgenomen en het nog bij agenda stond met een rood tekentje erachter. De schijf is niet vol dus dat kan het niet zijn.
On demand enz werkt verder wel prima.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe dit op te lossen is ?
Ik heb een Cisco8455DVB en sinds een paar dagen merkte ik dat ik programma's niet meer kan pauzeren of terugspoelen. Gister had ik via de EPG opnames ingesteld en toen ik ze wilde kijken bleek dat ie niets had opgenomen en het nog bij agenda stond met een rood tekentje erachter. De schijf is niet vol dus dat kan het niet zijn.
On demand enz werkt verder wel prima.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe dit op te lossen is ?