H
H.G.
Melding dat er een probleem is met de harde schijf.
Ik besluit hem niet te formatteren, maar het apparaat opnieuw op te starten.
Vanaf dat moment blijft de DVR blijft maar opstarten. Met geen mogelijkheid meer om in het menu te komen.
Waarschijnlijk zal dit dus een harde schijf probleem zijn (HDD is vol).
Harde schijf uitgebouwd, aangesloten op een PC, blijkt 2 partities te hebben.
Grote partitie (300 Gb) geformatteerd met FAT32, kleine (20Gb) geformatteerd op FAT16.
Harde schijf weer teruggezet in de DVR en zie: werkt weer feilloos.
Hoop dat diegenen met hetzelfde probleem hier iets aan hebben.
Ik besluit hem niet te formatteren, maar het apparaat opnieuw op te starten.
Vanaf dat moment blijft de DVR blijft maar opstarten. Met geen mogelijkheid meer om in het menu te komen.
Waarschijnlijk zal dit dus een harde schijf probleem zijn (HDD is vol).
Harde schijf uitgebouwd, aangesloten op een PC, blijkt 2 partities te hebben.
Grote partitie (300 Gb) geformatteerd met FAT32, kleine (20Gb) geformatteerd op FAT16.
Harde schijf weer teruggezet in de DVR en zie: werkt weer feilloos.
Hoop dat diegenen met hetzelfde probleem hier iets aan hebben.