• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco8485 ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
33
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds de "beroemde" fusie werkt de ondertiteling op m'n Cisco8485 niet meer goed.
Ik zie alleen af en toe rechts onder in de hoek een kleine stukje tekst in heel grote letters.
Weet iemand of dat aan te passen is?
Grt, Bert
 
Ik ben er achter gekomen dat 888 wel goed werkt maar het probleem zich alleen voordoet bij de duitse zenders.
Heb de cisco een reset (herstel fabrieksinstellingen) gegeven maar helaas geen verandering.
 
@Tichel,
Grote dank voor je reactie.
Het probleem zit 'm dus in HD.
Normaal gesproken kijken we TV via het CAM-slot en niet via de cisco en hebben het probleem dan niet.
Af en toe nemen we een duitse film op en hebben het ondertitelprobleem bij afspelen.
Ik ga voor die situatie dan maar de zenders 959 en 951 instellen daar kan ik mee leven.
Nogmaals bedankt.
 
De duitse zenders zijn pas HD geworden na de fusie.
Ik heb eens wat verder gekeken en heb besloten om te switchen naar het nieuwe abo met de Horizon media box. Voor €4 krijg je toch wel heel wat meer.
En ik ga er vanuit dat de ondertitels dan overal werken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan