P
PeterO
Ik heb sinds vrijdag ook een Cisco. Wat mij opvalt is dat het apparaat gloeiend heet wordt vooral aan de onderkant zelfs als hij niet aan staat (wel de stroomdraad aangesloten) is dit normaal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb sinds vrijdag ook een Cisco. Wat mij opvalt is dat het apparaat gloeiend heet wordt vooral aan de onderkant zelfs als hij niet aan staat (wel de stroomdraad aangesloten) is dit normaal?
Ik vind ook dat de decoder warm is als hij standby staat ik heb het verbruik op de standby stand gemeten en dit is haast net zo hoog dan wanneer hij aan staat ,aan 35 watt uit 30 watt,dit vind ik onacceptabel het betekent dat de decoder er per jaar ongeveer 250 kw aan stroom doorjaagt hij zal tijdens de standby stand toch niet meer dan 1 a 2 watt moeten gebruiken ?
Als je de stroom afsluit, kan het lang duren cq. fout gaan totdat iTV weer goed werkt (mn. wachten op IP adres kabelmodem cq. totdat "status installatie" geactiveerd).Het stroomverbruik als de decoder "aan" staat 27 Watt. Dat is best acceptabel. In standby echter nog altijd 20 Watt. Dat is onnodig veel en daarom wordt hij warm. Je moet de stroom afsluiten om dat te voorkomen. Maar dan neemt hij niet op ...
Zie ook: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15109
Dit energie verbruik is van de Cisco bekend.
het klopt inderdaad dat deze decoder veel energie verbruikt.
1 a 2 watt in standby is wel heel erg weinig (zou wel erg mooi zijn)
Om even een vergelijk te maken:
De Humax 5050 verbruikt 24 watt normaal en in de energie besparende stand 6 watt