F
Fradet
De volgende technische problemen, heb ik sinds het begin van de horizon;
A) enkele seconden zwart beeld via hdmi kabel ( TV is Sony KDL-37S5500)
B) problemen met thuis netwerk (Mediaplayer & NAS) krijgen eens in de zoveelste tijd een ander IP adres.
C) geluidsproblemen harder/zachter.
Verder heb ik heel erg moeite met de houding van UPC, wat er in de afgelopen weken gebeurd is.
Mail van 1 aug bij de tijd niet ontvangen, geheim telefoonnummer openbaar gemaakt.
Via een PM richting Esther heb ik gisteren contact met de helpdesk en mijn ongenoegen over UPC geuit, en het volgende kwam eruit.
Ik kan de horizonbox bij het oud vuil zetten en een Cisco nemen, die kan 200/20 MB internet aan, alleen krijg geen compensatie meer en ben Film1 kwijt en krijg My Prime erbij.
Ik zit de dubben, of ik nog wel in moet gaan in het aanbod of overstappen op glasvezel.
Op dit ogenblik wil ik meer info hebben over de capaciteit van de Cisco en de voor en tegens van het evt. overstappen naar een andere mediabox.
Mijn klachten heb ik al aan COAX en aan de consumentenbond doorgegeven, en heb heel weinig vertrouwen dat UPC mijn problemen echt oplost.
A) enkele seconden zwart beeld via hdmi kabel ( TV is Sony KDL-37S5500)
B) problemen met thuis netwerk (Mediaplayer & NAS) krijgen eens in de zoveelste tijd een ander IP adres.
C) geluidsproblemen harder/zachter.
Verder heb ik heel erg moeite met de houding van UPC, wat er in de afgelopen weken gebeurd is.
Mail van 1 aug bij de tijd niet ontvangen, geheim telefoonnummer openbaar gemaakt.
Via een PM richting Esther heb ik gisteren contact met de helpdesk en mijn ongenoegen over UPC geuit, en het volgende kwam eruit.
Ik kan de horizonbox bij het oud vuil zetten en een Cisco nemen, die kan 200/20 MB internet aan, alleen krijg geen compensatie meer en ben Film1 kwijt en krijg My Prime erbij.
Ik zit de dubben, of ik nog wel in moet gaan in het aanbod of overstappen op glasvezel.
Op dit ogenblik wil ik meer info hebben over de capaciteit van de Cisco en de voor en tegens van het evt. overstappen naar een andere mediabox.
Mijn klachten heb ik al aan COAX en aan de consumentenbond doorgegeven, en heb heel weinig vertrouwen dat UPC mijn problemen echt oplost.
(Cisco 8685)