• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco VS Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fradet
  • Startdatum Startdatum
F

Fradet

De volgende technische problemen, heb ik sinds het begin van de horizon;
A) enkele seconden zwart beeld via hdmi kabel ( TV is Sony KDL-37S5500)
B) problemen met thuis netwerk (Mediaplayer & NAS) krijgen eens in de zoveelste tijd een ander IP adres.
C) geluidsproblemen harder/zachter.

Verder heb ik heel erg moeite met de houding van UPC, wat er in de afgelopen weken gebeurd is.
Mail van 1 aug bij de tijd niet ontvangen, geheim telefoonnummer openbaar gemaakt.

Via een PM richting Esther heb ik gisteren contact met de helpdesk en mijn ongenoegen over UPC geuit, en het volgende kwam eruit.

Ik kan de horizonbox bij het oud vuil zetten en een Cisco nemen, die kan 200/20 MB internet aan, alleen krijg geen compensatie meer en ben Film1 kwijt en krijg My Prime erbij.
Ik zit de dubben, of ik nog wel in moet gaan in het aanbod of overstappen op glasvezel.

Op dit ogenblik wil ik meer info hebben over de capaciteit van de Cisco en de voor en tegens van het evt. overstappen naar een andere mediabox.

Mijn klachten heb ik al aan COAX en aan de consumentenbond doorgegeven, en heb heel weinig vertrouwen dat UPC mijn problemen echt oplost.
 
De problemen die de Cisco boxen hebben is het volgende o.a.;

1) Sporadisch uit zichzelf naar on demand springen mits de zender een rode knop functie bied;
2) Wegvallen van on demand systeem; Dan moet de box uit/aan worden gezet;
3) Cisco boxen willen wel eens vastlopen; Dan start de box zichzelf opnieuw op.
 
Ik wel... zelfs mijn vervangende box (Cisco) heeft diezelfde problemen.
 
Ik heb vrijwel nergens last van. Alleen heel af en toe een vastloper. Beeld van de Cisco 8685 is perfekt m.i. Internetsnelheid heeft niets van doen met de Cisco box. Ciscobox is geen modem, zoals de HB box.
 
Dan heb jij geluk...ik helaas niet...maar blijf er maar bij omdat ik anders naar Horizon moet en dan moet ik meer betalen.
Geen zin in.
 
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Je hebt alleen de pech dat je de 8485 hebt.
 
Ik heb de bug van uit zichzelf naar on demand springen weten te filmen (voor bewijsvoering).
Vertrouw nu heel die Cisco lijn van UPC niet meer.
Natuurlijk spreek ik geen kwaad woord over Cisco zelf omdat de hardware uitstekend is, het is de software die bugs bevatten die niet opgelost worden.
 
Een enkele keer last van springen naar on demand, echter veel minder dan 1 keer per week voor de rest geen rare bugs in de cisco box
 
Terug
Bovenaan