• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco volume bij preview scherm

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ArtsR
  • Startdatum Startdatum
A

ArtsR

Kan iemand mij aangeven waarom het volume bij het preview scherm (GUIDE) zoveel harder is dan wanneer ik het kanaal daarna kies? Ik moet bij het GUIDE scherm steeds mijn volume terugschroeven omdat het veel harder staat dan bij het bekijken van de zenders.

Any help appreciated.
 
Heb dit ook maar dan alleen bij de HD zenders, die schakeld in de menu terug naar 2.0 en dat is dan stukken harder dan 5.1 als je gewoon aan het kijken bent.
 
Terug
Bovenaan