• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco stuk, omruil procedure

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
18
gisteren heeft een monteur van Ziggo geconstateerd dat mijn decoder stuk is en omgeruild moet worden, maar nu komt het: contact met de helpdesk gehad, die sturen een sticker op, om mijn oude decoder terug te sturen, en dan duurt het 3 weken vooraleer ik een nieuwe decoder kan krijgen!!!! gevraagd of ze niet eerst de nieuwe kunnen sturen en ik dan de oude. niet mogelijk!!! gevraagd of ik zelf dan de decoder kan brengen en gelijk de nieuwe mee kan nemen, niet mogelijk!!!


ik vind dit te gek voor woorden, ziggo wil nergens aan meewerken, dus dit betekend dat ik dadelijk ongv 4 weken zonder tv zit. volgens mij moet dit toch wel anders kunnen.

lees net in ander topic dat sommige mensen tot wel 11 weken hebben moeten wachten. te belachelijk voor woorden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
evraagd of ze niet eerst de nieuwe kunnen sturen en ik dan de oude. niet mogelijk
Had je echt iets anders verwacht? Dan wordt misbruik wel een beetje makkelijk.

dus dit betekend dat ik dadelijk ongv 4 weken zonder tv zit

Onjuist. Je hebt gewoon 30 analoge zenders.
 
natuurlijk dat snap ik ook wel, maar de monteur maakt een aantekening op zijn opdrachtbon. en dan nog kan je b.v een datum afspreken, dat als ik mijn toestel opstuur en deze binnen is, ziggo gelijk de nieuwe de deur uit kan doen, hoeft mijn inziens niet zoveel weken te duren

maar dan wel zoveel weken zonder film1, sport1, pluspakket en het hd pakket. en laten we eerlijk zijn als je digitaal gewend ben, wil je niet meer analoog kijken.
ben ook wel benieuwd wat ze met het abonnementsgeld gaan doen als het inderdaad meer dan 3/4 weken gaat duren.
 
ben ook wel benieuwd wat ze met het abonnementsgeld gaan doen als het inderdaad meer dan 3/4 weken gaat duren.

Moet je zelf actie toe ondernemen, wat betekent schriftelijk restitutie vragen.

Zodra je de decoder binnen hebt, schrijf dan een brief waarin je de datum vermeld waarop je de storingsmelding hebt gedaan en de datum waarop je de nieuwe decoder binnen hebt gekregen, en bijgevoegd een kopie van de factuur/facturen over die periode. Dan zou het teveel betaalde verrekend moeten gaan worden met je volgende factuur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan