gisteren heeft een monteur van Ziggo geconstateerd dat mijn decoder stuk is en omgeruild moet worden, maar nu komt het: contact met de helpdesk gehad, die sturen een sticker op, om mijn oude decoder terug te sturen, en dan duurt het 3 weken vooraleer ik een nieuwe decoder kan krijgen!!!! gevraagd of ze niet eerst de nieuwe kunnen sturen en ik dan de oude. niet mogelijk!!! gevraagd of ik zelf dan de decoder kan brengen en gelijk de nieuwe mee kan nemen, niet mogelijk!!!
ik vind dit te gek voor woorden, ziggo wil nergens aan meewerken, dus dit betekend dat ik dadelijk ongv 4 weken zonder tv zit. volgens mij moet dit toch wel anders kunnen.
lees net in ander topic dat sommige mensen tot wel 11 weken hebben moeten wachten. te belachelijk voor woorden
ik vind dit te gek voor woorden, ziggo wil nergens aan meewerken, dus dit betekend dat ik dadelijk ongv 4 weken zonder tv zit. volgens mij moet dit toch wel anders kunnen.
lees net in ander topic dat sommige mensen tot wel 11 weken hebben moeten wachten. te belachelijk voor woorden
Laatst bewerkt door een moderator: