- Berichten
- 955
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoi,
Ik ben van plan om weer een Cisco router (met aangesloten eigen Sitecom router die ik destijds bij UPC had gekocht) aan te vragen voor internet. Ik heb te veel problemen met internet waardoor ik geen Windows 7 thuisgroep kan aanmaken en (daarvoor al) mijn Canon MP280 printer niet kan gebruiken vanaf een andere laptop in het thuisnetwerk. Met de Cisco router werkte het gewoon goed.
Ook is het irritant als er een probleem is met internet, dat je de box helemaal moet uitzetten en daardoor het televisie gedeelte ook (kan dus opname dwarszitten).
Ik heb de oude Cisco router toen teruggestuurd omdat ik alles naar Horizon heb laten zetten, maar wil hem weer terug. Is dit mogelijk, en kan ik dan nog wel apps/Twonky gebruiken op de Horizon box?
Ik ben van plan om weer een Cisco router (met aangesloten eigen Sitecom router die ik destijds bij UPC had gekocht) aan te vragen voor internet. Ik heb te veel problemen met internet waardoor ik geen Windows 7 thuisgroep kan aanmaken en (daarvoor al) mijn Canon MP280 printer niet kan gebruiken vanaf een andere laptop in het thuisnetwerk. Met de Cisco router werkte het gewoon goed.
Ook is het irritant als er een probleem is met internet, dat je de box helemaal moet uitzetten en daardoor het televisie gedeelte ook (kan dus opname dwarszitten).
Ik heb de oude Cisco router toen teruggestuurd omdat ik alles naar Horizon heb laten zetten, maar wil hem weer terug. Is dit mogelijk, en kan ik dan nog wel apps/Twonky gebruiken op de Horizon box?