D
deddiekoel
Ik woon in de @Home regio en ik zit al een tijdje te wachten op een HD PVR. Nu heeft Ziggo dus de Cisco en ik zou hem dus al graag willen hebben.
Maar ztel dat ik er een weet te bemachtigen zal hij dan wel naar behoren werken? Ik snap dat de interactieve TV en de VOD diensten het niet zullen doen. Maar de PVR functionaliteit (inc EPG) zouden het wel moeten doen lijkt me. Kan iemand dit ook bevestigen?
Maar ztel dat ik er een weet te bemachtigen zal hij dan wel naar behoren werken? Ik snap dat de interactieve TV en de VOD diensten het niet zullen doen. Maar de PVR functionaliteit (inc EPG) zouden het wel moeten doen lijkt me. Kan iemand dit ook bevestigen?