• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco PVR nu al te gebruiken voor @Home regio?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter deddiekoel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

deddiekoel

Ik woon in de @Home regio en ik zit al een tijdje te wachten op een HD PVR. Nu heeft Ziggo dus de Cisco en ik zou hem dus al graag willen hebben.
Maar ztel dat ik er een weet te bemachtigen zal hij dan wel naar behoren werken? Ik snap dat de interactieve TV en de VOD diensten het niet zullen doen. Maar de PVR functionaliteit (inc EPG) zouden het wel moeten doen lijkt me. Kan iemand dit ook bevestigen?
 
Ik woon in de @Home regio en ik zit al een tijdje te wachten op een HD PVR. Nu heeft Ziggo dus de Cisco en ik zou hem dus al graag willen hebben.
Maar ztel dat ik er een weet te bemachtigen zal hij dan wel naar behoren werken? Ik snap dat de interactieve TV en de VOD diensten het niet zullen doen. Maar de PVR functionaliteit (inc EPG) zouden het wel moeten doen lijkt me. Kan iemand dit ook bevestigen?

Zie voor de cisco deze draad https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13035

je kunt ook (nog even) wachten op de humax HD PVR:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15365
 
Ik woon in de @Home regio en ik zit al een tijdje te wachten op een HD PVR. Nu heeft Ziggo dus de Cisco en ik zou hem dus al graag willen hebben.
Maar ztel dat ik er een weet te bemachtigen zal hij dan wel naar behoren werken? Ik snap dat de interactieve TV en de VOD diensten het niet zullen doen. Maar de PVR functionaliteit (inc EPG) zouden het wel moeten doen lijkt me. Kan iemand dit ook bevestigen?
Yep, EPG het werkt in Roosendaal (@home gebied).
Alleen veel ellende met steeds opnieuw de stroom uit moeten zetten om de zenders weer terug te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan