• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco probleem: 50% R Loading

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Heeft iemand dit weleens meegemaakt (zie foto)? Mijn display van Cisco blijft draaien van 50% R Loading tot 100% R Saving, en dan weer opnieuw. Verder niets. (Heb het al naar UPC als filmpje gestuurd)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 119
Box moet geswapt worden, corrupte bootloader of flash, op 1 of ander manier slaat hij die firmware niet op met gevolg dat hij blijft proberen, toen ook gehad en upc heeft toen nieuwe gestuurd.
 
Terug
Bovenaan