Dat is gewoon een beperking in de UPC software en een bug wat betreft HD.
terugspoelen in HD is helemaal niet te doen.
Echter neem je wat op van o.a. Discovery HD, dan gaat het spoelen identiek aan SD.
Ik heb wel het idee dat hoe langer spoelen aan staat des te sneller hij gaat lopen.
Maar het blijft behelpen als je een uur verder in de opname wilt beginnen.
Echter een automatische book mark van om de 10 minuten zou toch mogelijk moeten zijn.
Op mijn sat tuner druk ik d.m.v. van een cijfercombinatie gewoon het aantal muniten dat ik vooruit wil in.
Het is te hopen dat de nieuwe firmware die al kort hier getest was iig een oplossing biedt voor HD spoelen. wat betreft SD verwacht ik geen wijzigingen.