• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco/Philips timeskip

  • Onderwerp starter Onderwerp starter surfer3000
  • Startdatum Startdatum
S

surfer3000

Ik heb nu een Thomsson DVR van UPC. Ik kan hier niet mee snel vooruit. Dus wel soelen maar niet zoals op mijn Pioneer DVR met stappen van 30 sec vooruit gaan (of achteruit). Kan dit wel met de philips dcr8111/03 of cisco 8485 DVB.
 
Ik kan alleen voor de Philips spreken maar daar gaat het spoelen met de DVR "niet geweldig".
Om het netjes te zeggen ;)

Spoelen gaat tergend langzaam behalve in HD opnamen, dan schiet deze met vele minuten tegelijk vooruit in de snelste stand.
Te snel als je het mij vraagt.

Met mijn Pioneer HD-recorder werkt het prima, waarom kan het ook niet zo werken op een UPC box?
 
Dat is gewoon een beperking in de UPC software en een bug wat betreft HD.
terugspoelen in HD is helemaal niet te doen.
Echter neem je wat op van o.a. Discovery HD, dan gaat het spoelen identiek aan SD.

Ik heb wel het idee dat hoe langer spoelen aan staat des te sneller hij gaat lopen.
Maar het blijft behelpen als je een uur verder in de opname wilt beginnen.
Echter een automatische book mark van om de 10 minuten zou toch mogelijk moeten zijn.

Op mijn sat tuner druk ik d.m.v. van een cijfercombinatie gewoon het aantal muniten dat ik vooruit wil in.
Het is te hopen dat de nieuwe firmware die al kort hier getest was iig een oplossing biedt voor HD spoelen. wat betreft SD verwacht ik geen wijzigingen.
 
Terug
Bovenaan