• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco ontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

angenies

Ik heb op dit forum gelezen dat ik een bekend probleem heb met mijn ontvanger. Hij geeft aan: er is een probleem met de harde schijf, zet uw ontvanger uit en opnieuw aan. We hebben alles gedaan wat de Ziggomedewerker zei, maar niets hielp. We moeten hem nu opsturen. Maar we krijgen eerst een sticker toegestuurd. Van Ziggo heb ik gisteren vernomen dat het minimaal 2 weken gaat duren voordat ik weer gebruik kan maken van deze ontvanger (als ik geluk heb).
En ik heb begrepen dat men hier op dit forum een betere oplossing heeft. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?:cry:
 
Hallo,

Ik lees net je verhaal omdat ik opnieuw een probleem heb met mijn cisco ontvanger.

Ik heb voorheen hetzelfde probleem als de jouwe gehad en toen ben ik op advies van Jelle (van het webcare team) rechtstreeks naar een ziggo helpdesk gegaan. Bij mij zit er één in groningen. Ik weet niet of er bij jou in de buurt ook een ziggo helpdesk zit?

Ze hebben mij daar keurig geholpen (beter dan via telefonisch contact met ziggo). Ze hebben ter plekke gelijk de cisco ontvanger na gegekeken en toen geconstateerd dat de harde schijf defect was. Ik heb toen gelijk een vervangende ontvanger meegekregen!

Ik hoop dat ik je help met mijn reactie,

Groet,

Bianca
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan