M
Marcel F
Ik zou toch graag de meningen willen weten van de mensen uit het testraject.?
Willen deze de Cisco behouden na de testperiode, en zoja tegen welke prijs...
En zoniet, wat zijn de belangrijkste argumenten om de Cisco retour te sturen.
Ik zelf zit vindt het grootste probleem dat er geen rekening wordt gehouden met de uitlooptijd bij wekelijkse opnamen via de EPG.
Tevens hapert hij vaak als je iets opneemt op de HD en tegelijkertijd is afspeelt.
Met de rest van de "kleine" problemen kan ik wel leven.
TVtheek en Programma gemist zijn grappig, op dit moment zeker het extra geld niet waard.
Maar dat is mijn mening.
Dit zou voor mij de twee grootste redenen zijn om de Cisco na de proefperiode retour te sturen en een Humax 5050c aan te schaffen.
Maar dit is wel afhankelijk van de prijs die Ziggo straks wil hebben voor de Cisco.
Als ik deze bijv. mag houden voor de 150 euro borg die we reeds betaald hebben,
dan is het voor dat geld best een redelijk apparaat.
<--offtopic : ik denk dat ik ruigrok maar eens ga mailen dat ik wel klaar ben met het testraject en hoe nu verder te gaan met de
eventuele overname / terugname van de Cisco/>
Willen deze de Cisco behouden na de testperiode, en zoja tegen welke prijs...
En zoniet, wat zijn de belangrijkste argumenten om de Cisco retour te sturen.
Ik zelf zit vindt het grootste probleem dat er geen rekening wordt gehouden met de uitlooptijd bij wekelijkse opnamen via de EPG.
Tevens hapert hij vaak als je iets opneemt op de HD en tegelijkertijd is afspeelt.
Met de rest van de "kleine" problemen kan ik wel leven.
TVtheek en Programma gemist zijn grappig, op dit moment zeker het extra geld niet waard.
Maar dat is mijn mening.
Dit zou voor mij de twee grootste redenen zijn om de Cisco na de proefperiode retour te sturen en een Humax 5050c aan te schaffen.
Maar dit is wel afhankelijk van de prijs die Ziggo straks wil hebben voor de Cisco.
Als ik deze bijv. mag houden voor de 150 euro borg die we reeds betaald hebben,
dan is het voor dat geld best een redelijk apparaat.
<--offtopic : ik denk dat ik ruigrok maar eens ga mailen dat ik wel klaar ben met het testraject en hoe nu verder te gaan met de
eventuele overname / terugname van de Cisco/>