B
brakb
Hallo,
Sinds 3weken hebben we alles in 1 van Ziggo en waar ik al bang voor was, hele slechte verbinding met wifi op de iPad/iPhone . Ik heb dit duidelijk gevraagd bij aanmelden en het was geen probleem, WEL DUS! Iedere keer is de wifi verbinding weg op de iPad terwijl en vol bereik staat. Gezocht op forums en alle maal hetzelfde antwoord: rest het modem , zet de iPad even op vliegtuig mode of wifi even aan en uitschakelen op de iPad. Dit werkt de ene keer 1 minuut en de andere keer een half uur.
Waarom gebeurd dit ? En het is een bekend probleem als je op Google kijkt, Ziggo weet dit ook. Ik vind dit erg vervelend en denk er dan ook over om maar weer adsl te nemen want daar werkte alles op met wifi.
Het alternatief is een Apple time capsule à € 279 aan te schaffen, wifi door ziggo uit te laten zetten en de time capsule te gebruiken.
Is er iemand dit hier ervaring meer heeft? En sterker nog: werkt dat?
Graag een antwoord , bedankt alvast
Een teleurgestelde nieuwe ziggo gebruiker
Sinds 3weken hebben we alles in 1 van Ziggo en waar ik al bang voor was, hele slechte verbinding met wifi op de iPad/iPhone . Ik heb dit duidelijk gevraagd bij aanmelden en het was geen probleem, WEL DUS! Iedere keer is de wifi verbinding weg op de iPad terwijl en vol bereik staat. Gezocht op forums en alle maal hetzelfde antwoord: rest het modem , zet de iPad even op vliegtuig mode of wifi even aan en uitschakelen op de iPad. Dit werkt de ene keer 1 minuut en de andere keer een half uur.
Waarom gebeurd dit ? En het is een bekend probleem als je op Google kijkt, Ziggo weet dit ook. Ik vind dit erg vervelend en denk er dan ook over om maar weer adsl te nemen want daar werkte alles op met wifi.
Het alternatief is een Apple time capsule à € 279 aan te schaffen, wifi door ziggo uit te laten zetten en de time capsule te gebruiken.
Is er iemand dit hier ervaring meer heeft? En sterker nog: werkt dat?
Graag een antwoord , bedankt alvast
Een teleurgestelde nieuwe ziggo gebruiker
