• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco modem en iPad

  • Onderwerp starter Onderwerp starter brakb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

brakb

Hallo,
Sinds 3weken hebben we alles in 1 van Ziggo en waar ik al bang voor was, hele slechte verbinding met wifi op de iPad/iPhone . Ik heb dit duidelijk gevraagd bij aanmelden en het was geen probleem, WEL DUS! Iedere keer is de wifi verbinding weg op de iPad terwijl en vol bereik staat. Gezocht op forums en alle maal hetzelfde antwoord: rest het modem , zet de iPad even op vliegtuig mode of wifi even aan en uitschakelen op de iPad. Dit werkt de ene keer 1 minuut en de andere keer een half uur.
Waarom gebeurd dit ? En het is een bekend probleem als je op Google kijkt, Ziggo weet dit ook. Ik vind dit erg vervelend en denk er dan ook over om maar weer adsl te nemen want daar werkte alles op met wifi.
Het alternatief is een Apple time capsule à € 279 aan te schaffen, wifi door ziggo uit te laten zetten en de time capsule te gebruiken.

Is er iemand dit hier ervaring meer heeft? En sterker nog: werkt dat?
Graag een antwoord , bedankt alvast

Een teleurgestelde nieuwe ziggo gebruiker
 
Haha, dat zou Apple wel willen, dat hun iPad/Iphone alleen met hun wifi werkt. :wink:
 
bedankt

super bedankt voor jullie reaktie's maar weet nog niet wat ik ga doen.
Als ik eruit ben laat ik het resultaat weten oke?

bedankt alvast
 
Hier hetzelfde probleem maar dan met ubee modem.
Gebeld met klantenservice kunnen niks doen.
Kortom ga weer terug naar Tele2 met telefonie en internet!!!
 
Dat zou voor mij geen reden zijn om weg te gaan. Een access point/router voor een paar tientjes en klaar.
 
Precies, eigen router is toch al fijner en dan heb je al die rompslomp ook niet van overstappen.
 
Dat zou voor mij geen reden zijn om weg te gaan. Een access point/router voor een paar tientjes en klaar.

Kan dat gewoon met een ubee wireless die ik heb van ziggo?
En is dat gewoon een wireless router?
 
Je kan inderdaad zelf een wireless router kopen en gebruiken i.c.m. de ubee.

pvd
 
Dank je wel.
Alleen te gek voor woorden dat ik dit zelf moet kopen en ziggo eigenlijk niets doet. Zij leveren immers geen goed werkende spullen !!!!!!!

Heb ook gekeken om over te stappen met telefonie en internet, scheelt mij het geld van een wireless router plus het 1e halfjaar 120 euro.
Ik begin wel te twijfelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan