L
lexvo
Ik bedien mijn Cisco mediabox via een Marmitek infrarood verlenger. Op zich werkt het, maar lang niet altijd goed. Soms moet je langer op de afstandsbediening drukken voor het reageert.
Met mijn vorige mediabox, een Philips, werkte het perfect (na enige tijd prutsen met de plaatsing van de zender). Ook de AppleTV werkt er goed op. Wat ik ook probeer, met de Cisco krijg ik dat niet voor elkaar.
Ik weet dat dit geen probleem is voor UPC, maar misschien zijn op dit forum mensen die het wel goed aan het werk hebben gekregen
Dus als iemand een tip heeft, graag.
PS: ik heb in oude topics lopen zoeken en daar wordt een speciale sticker genoemd (gratis via de helpdesk van UPC). Ik weet niet of dat de oplossing is, voor mijn gevoel is het signaal van de afstandsbediening eerder te zwak.
Met mijn vorige mediabox, een Philips, werkte het perfect (na enige tijd prutsen met de plaatsing van de zender). Ook de AppleTV werkt er goed op. Wat ik ook probeer, met de Cisco krijg ik dat niet voor elkaar.
Ik weet dat dit geen probleem is voor UPC, maar misschien zijn op dit forum mensen die het wel goed aan het werk hebben gekregen
Dus als iemand een tip heeft, graag.PS: ik heb in oude topics lopen zoeken en daar wordt een speciale sticker genoemd (gratis via de helpdesk van UPC). Ik weet niet of dat de oplossing is, voor mijn gevoel is het signaal van de afstandsbediening eerder te zwak.