E
eddie02
Hallo
Ik had op mijn vorige modem een ethernetpoort met daarop mijn xtreamer (mediaplayer) in een netwerkje.
Ik ziet nu op mijn cisco modem deze aansluiting niet meer....
Kan dat wel met dit modem, via die blauwe usb misschien?
Al vast bedankt voor jullie hulp! :laugh:
grz Ed
Ik had op mijn vorige modem een ethernetpoort met daarop mijn xtreamer (mediaplayer) in een netwerkje.
Ik ziet nu op mijn cisco modem deze aansluiting niet meer....
Kan dat wel met dit modem, via die blauwe usb misschien?
Al vast bedankt voor jullie hulp! :laugh:
grz Ed
