• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco interactieve ontvanger valt steeds vaker uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mvdstroom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mvdstroom

Wij hebben een Cisco interactieve ontvanger en we hebben steeds vaker problemen met dat ding, sinds de laatste update. De klachten zijn het niet willen starten van een on demand film of serie (vaak pas na een poging of 5, of helemaal niet) en tijdens het kijken van tv (en ook tijdens opnames) een geel beeld. Het enige wat dan helpt is de stroom eraf en weer erop. Als het tijdens een opname gebeurd dan heb je natuurlijk pech, want de opname heeft dan een geel beeld, en dat krijg je er niet uit.

Hebben meer mensen deze problemen met de Cisco interactieve ontvanger?
 
Er zijn meer klachten over het geel/oranje scherm

Hallo,

Er zijn veel meer klachten. Eergisteren heb ik die van mij toegevoegd.
Alleen staan deze niet in dit deel vermeld.

Zoek eens op "8485DVB geel/oranje scherm"

Op 01-03-2013 heb ik dit via het klachtenformulier gemeld bij Ziggo, dit op verzoek van de klantenservice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan