D
Dave670
Hallo vrienden,
Ik zit al een lange tijd met dit probleem.
We hadden eerst een Thomson DVR Zwart, en deze weergaf geruime tijd FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
Dus geen Ondemand.
Toen een Thomson DVR Grijs, ook deze weergaf vriendelijk FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
Nu hebben we een HD box van Cisco, en jahoor FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
De box zit direct via een coax kabel richting de versterker. (UPC Versterker)
De 2de mediabox bevind zich op zolder.
Eerst een coax van de versterker naar 2de verdieping.
Dan een 3 splitter voor 2 tv's. (en de 3de de box op zolder)
En dan vanaf die splitter direct een kabel richting de mediabox.
en de thomson zonder DVR geeft al maanden aan: GEFELICITEERD.
Ik weet het niet meer?
Ik heb geprobeerd om in de CISCO te gaan via 192.168.100.1 maar ik heb een gebruikersnaam + Wachtwoord nodig? (om eventueel zelf een ferquentie in te vullen)
Voor ik het vergeet, Fabrieksinstellingen ook al geprobeerd.
Ik zit al een lange tijd met dit probleem.
We hadden eerst een Thomson DVR Zwart, en deze weergaf geruime tijd FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
Dus geen Ondemand.
Toen een Thomson DVR Grijs, ook deze weergaf vriendelijk FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
Nu hebben we een HD box van Cisco, en jahoor FOUT FOUT FOUT bij kanaal 999.
De box zit direct via een coax kabel richting de versterker. (UPC Versterker)
De 2de mediabox bevind zich op zolder.
Eerst een coax van de versterker naar 2de verdieping.
Dan een 3 splitter voor 2 tv's. (en de 3de de box op zolder)
En dan vanaf die splitter direct een kabel richting de mediabox.
en de thomson zonder DVR geeft al maanden aan: GEFELICITEERD.
Ik weet het niet meer?
Ik heb geprobeerd om in de CISCO te gaan via 192.168.100.1 maar ik heb een gebruikersnaam + Wachtwoord nodig? (om eventueel zelf een ferquentie in te vullen)
Voor ik het vergeet, Fabrieksinstellingen ook al geprobeerd.
