H
HardcoreHoolie
Ik heb sinds kort een Onkyo AV receiver met HDMI input.
Nu heb ik mn PS3 en mijn Cisco HD box aangesloten via HDMI op de receiver en de receiver is aangesloten via HDMI op mijn TV.
Nu heb ik het probleem dat heel vaak dat het beeld van de Cisco blijft knipperen. Geluid loopt wel gewoon door. Mijn PS3 heeft er geen last van. zowel met dezelfde kabel als het zelfde poortje. De Cisco aangesloten met de PS3 kabel en die poort helpt ook niet.
Het ligt dus echt aan de Cisco/combinatie van Cisco en AV receiver. Ik kan me geen ander idee brengen.
Is dit een bekend probleem? Ik heb namelijk wel iets gelezen over handshake porblemen. Maar dat is allemaal uit 2009.
Nu kan ik uiteraard wel de Cisco direct via HDMI aansluiten op de TV, en geluid met een optical, maar dan moet ik weer gaan switchen.
tegenwoordig zou het toch gewoon moeten kunnen om via een receiver je Cisco HD box te gebruiken.
Nu heb ik mn PS3 en mijn Cisco HD box aangesloten via HDMI op de receiver en de receiver is aangesloten via HDMI op mijn TV.
Nu heb ik het probleem dat heel vaak dat het beeld van de Cisco blijft knipperen. Geluid loopt wel gewoon door. Mijn PS3 heeft er geen last van. zowel met dezelfde kabel als het zelfde poortje. De Cisco aangesloten met de PS3 kabel en die poort helpt ook niet.
Het ligt dus echt aan de Cisco/combinatie van Cisco en AV receiver. Ik kan me geen ander idee brengen.
Is dit een bekend probleem? Ik heb namelijk wel iets gelezen over handshake porblemen. Maar dat is allemaal uit 2009.
Nu kan ik uiteraard wel de Cisco direct via HDMI aansluiten op de TV, en geluid met een optical, maar dan moet ik weer gaan switchen.
tegenwoordig zou het toch gewoon moeten kunnen om via een receiver je Cisco HD box te gebruiken.